Mega Celebration XXL

ik ben berijd om er stuk of 5 a 6 van te kopen en dat meen ik!!
Lekker legaal een dikke straat bende maken:D

Dus flash is nu ineens toegestaan in rollen? tenminste dat haal ik op uit 3xh zijn posts, dat zou super zijn,maar gaan we dan niet de aantal dec verschreiden die in nl gelden? Ze komen met hun kanonslagen al niet in de buurt omdat ze bang zijn dat het aantal dec zal worden overschreden. En alles word afgekeurd. En nu zullen ze dat risico wel durven lopen met rollen, ik ben bang en ik hoop van ganserharte dat ik er naast zit, dat deze rol een one time only is geweest.

Dus flash is nu ineens toegestaan in rollen? tenminste dat haal ik op uit 3xh zijn posts, dat zou super zijn,maar gaan we dan niet de aantal dec verschreiden die in nl gelden? Ze komen met hun kanonslagen al niet in de buurt omdat ze bang zijn dat het aantal dec zal worden overschreden. En alles word afgekeurd. En nu zullen ze dat risico wel durven lopen met rollen, ik ben bang en ik hoop van ganserharte dat ik er naast zit, dat deze rol een one time only is geweest.
Even kort off-topic, maar volgens mij heeft de bagger kwaliteit van rotjes niets te maken met de dB-limiet. Rotjes zijn lokkertjes voor klanten, die hoe dan ook onder de adviesprijs verkocht worden (een slof rotjes kost een euro of €3 anders, zie België). Dan hoeft er uiteraard geen goede kwaliteit in te zitten, maar "het hoeft het alleen maar te doen".

Even kort off-topic, maar volgens mij heeft de bagger kwaliteit van rotjes niets te maken met de dB-limiet. Rotjes zijn lokkertjes voor klanten, die hoe dan ook onder de adviesprijs verkocht worden (een slof rotjes kost een euro of €3 anders, zie België). Dan hoeft er uiteraard geen goede kwaliteit in te zitten, maar "het hoeft het alleen maar te doen".

Om even oftopic door te gaan, waarom dan niet eens gewoon een goede kanonslag!? Ik heb er best wat geld voor over en ik denk vele, zo frustrerend

Om even oftopic door te gaan, waarom dan niet eens gewoon een goede kanonslag!? Ik heb er best wat geld voor over en ik denk vele, zo frustrerend

Kanonslagen zijn toch meer iets "voor de jeugd" en (op een uitzondering na) zal de meeste jeugd niet bijster veel uitgeven aan vuurwerk.
Voor diegene die meer uit willen geven is de "superkanonslag" uitgevonden, die wel met winst verkocht wordt, en soms harder knalt. Helaas verwaarloosbaar.
Maar het CE-keur laat genoeg mogelijkheden om goede knallers op de markt te brengen lijkt me. En daar lijkt het me mooi om het off-topic bij af te sluiten.

Om er zeker van te zijn dat deze rollen nog presteren zoals ze horen te presteren zal VuurwerkOrthen voordat wij over gaan tot aanschaf deze testen/keuren zodat men zeker weet dat men hetzelfde kan verwachten zoals afgelopen jaar.

Deze 1076 celebration cracker van 2011/2012 is dit jaar alleen nog te koop bij valk nijverdal
Valk heeft namelijk de totale voorraad van deze rollen opgekocht.

De winkeliers kunnen wel altijd zeuren wanneer er ergens anders een produkt te goedkoop wordt aangeboden, maar alles opkopen om zodoende een soort monopoly te krijgen op een produkt die wellicht niet meer zo geproduceerd wordt mag dan wel weer he. Moest verboden worden dat één enkele winkel alles mag opkopen. Schande!!

De winkeliers kunnen wel altijd zeuren wanneer er ergens anders een produkt te goedkoop wordt aangeboden, maar alles opkopen om zodoende een soort monopoly te krijgen op een produkt die wellicht niet meer zo geproduceerd wordt mag dan wel weer he. Moest verboden worden dat één enkele winkel alles mag opkopen. Schande!!

Maak je niet druk Grizmo.
Er leiden meer wegen naar rome zegt men.

En er is niks verkeerd aan,Het is enkel een goede strategische keus.

Er zijn genoeg freaks die dit ook doen, het verschil zit hem in het streven naar winstbejag of niet. In beiden gevallen geldt dat de overige consument hier niet blij mee is. Uiteindelijk gaat door schaalvergroting de hobby langzaamaan kapot. Zo leuk is het niet meer als het echt leuke vuurwerk straks maar bij enkele winkels te koop is in het hele land. Maar ja, we willen VVD he. Marktwerking...

Deze 1076 celebration cracker van 2011/2012 is dit jaar alleen nog te koop bij valk nijverdal
Valk heeft namelijk de totale voorraad van deze rollen opgekocht.

Oh, dus moeten we nu ineens met zijn allen naar Nijverdal???? Stel dat dit zo is. Dan heb ik gelukkig genoeg alternatieven.:D

Om er zeker van te zijn dat deze rollen nog presteren zoals ze horen te presteren zal VuurwerkOrthen voordat wij over gaan tot aanschaf deze testen/keuren zodat men zeker weet dat men hetzelfde kan verwachten zoals afgelopen jaar.

Dus als ze net zo presteren als vorig jaar, gaat Orthen ze ook verkopen???
En ik maar denken dat alles is opgekocht door Valk Nijverdal.:bonk:

Op kopen.. Hahaha en dan blijkt de nieuwe netzo goed te presteren of onveranderd te zijn..
Nou dan lach ik Valk Nijverdal heeeel hard uit!
Haha.. Rare acties ook weer...

Het is inderdaad wel een klein beetje een vreemde actie.
Ik hoop dat de nieuwe rollen net zo zijn als de oudere. Dan kan iedereen in Nederland er van genieten.
greetzzz

Op kopen.. Hahaha en dan blijkt de nieuwe netzo goed te presteren of onveranderd te zijn..
Nou dan lach ik Valk Nijverdal heeeel hard uit!
Haha.. Rare acties ook weer...

Ik vind het juist een slimme actie van hun. Ik wed dat er bij iedere freak die bij valk zal bestellen van de gelegenheid gebruikt maakt en een doosje meeneemt. En dan hoop ik op 4 halen 3 betalen :p

Voor alsnog lijkt het, dat dit jaar de "oude 1076" nog gewoon met de zelfde eigenschappen als vorig jaar worden verkocht, geleverd door GBV/Weco

Voor 39,50 - 20% (pyrovoordeel)= 31,60. Kan valk ook alvast aangeven hoeveel deze rol gaat kosten? Voor de concurentie hoeven ze het niet te laten om het ons alvast laten weten!

Back
Bovenaan