MEGA Cauliflower [Uitloop 2017]

Voor de prijs van 57,50 zou ik deze cake laten liggen. De cake is niet slecht alleen vind ik 'm te snel en is de crackling zo weg. Daarnaast zitten de tubes naar mijn mening te dicht bij elkaar waardoor de spreiding niet groot is. Leuke cake maar er zijn betere (New Moon).

Laatst bewerkt door een moderator:
Valt me en klein beetje tegen eerlijk gezegd.
Niet zo vol en ruig als op de eerste films.
Heb er al 1 besteld voor mn project dus hij zit er gewoon bij.
Maar wat is aan te raden?
Eerst de new moon, dan deze ,dan de titanium thunder?
of eerst deze, dan de new moon, en dan de tt?

Afgaand op de prestaties bij de demo van Ano hoef je daar niet over te twijfelen.
Gewoon je laatste optie.

Zag deze vanavond bij Ed Raket, daar vond ik hem heel erg goed, beter dan op vorige filmpjes. Wellicht toch overwegen...

een van de beste cake's van Nederland.
Prachtig apparaat.

Per 2 geschoten! nou dan lijkt het wel een proff blok!
oordeel zelf.

Mooie bak inderdaad!Alleen als ik naar de prijzen kijk pak ik net zo lief de Chry Crackling 2.0.How ik val in herhaling zie ik maar mijn mening is nog steeds niet veranderd. :p

Ben ik volledig met je eens!! Echter is het gewoon wachten welke importeur er met een 100 shots I-Shape versie op de markt komt. (Uiteraard een doorlont bak). Dat zou echt een topper zijn!

Daarbij zou de prijs naar mijn mening echt wel gaan zakken in vergelijking met de MEGA CAULIFLOUWER en de overige cakes die dit effect hebben. Gewoon omdat het dan tot een andere productgroep valt (De doolont bakken). De meeste doorlont bakken zijn aardig goed geprijsd kijkend naar prijs/schot verhouding.

En niet te vergeten dat het een relatief goedkoop effect is. Men betaalt gewoon veel voor de ''WOW'' factor.

Gewoon afwachten. Teminste dat is mijn mening.

Groet

Misschien niet de goedkoopste, maar als ik de films zo zie, wel een hele goede!! Dikke mooie chry crackling wolk, een effect wat altijd super goed ontvangen wordt door de toeschouwers. En daarbij telt gewoon hoe voller, hoe mooier, dus dan zal deze het zeker goed doen!

Back
Bovenaan