Mega Box

Voor een cake van 100 euro is hij nog best te doen. Zou hem zelf natuurlijk nooit kopen, maar vind de effecten wel mooi en afwisselend :) Voor de consument die graag iets groots in huis haalt zou ik het niet zo gauw een miskoop noemen. Deze keer in ieder geval niet alleen tails en lichtkogels.

Mooie cake, effecten zijn zekers mooi, alleen voor 100 euro vind ik hem toch echt wel iets te prijzig.

moet toegeven dat dit tog wel een van de betere overprised te grote pot dingen is!
beter dan al die lesli meuk enzv.
voor 100e is het een leuk ding.
nee ik zal het zelf er echt niet aan uit geven.
maar voor mensen met veel poen die persee groot willen doen,,,, is dit geen tegenvaller iig

@ Moontan je gaf aan dat de Big, Bigger Biggest in prijs verlaagd was naar € 99.50 dan neem ik aan dat deze verlaagd is naar € 79.50 ;)
Uitgaande van de folder van GBV waar die dus al voor 79.50 instaat.

heb kritiek gehad heb ik nog steeds maar wel goed dat ze hem verlaagd hebben , want zoveel kan je er echt niet voor vragen.

Nog steeds te duur, ga ik eerder voor de Mega Steps die 9,95 goedkoper is. Maar het is een vooruitgang! :D

ik vind hem dat echt wel waard schiet mooi breed uit meteen de hele lucht vol en hij duurt ook nog best lang.. zeker wel een aanrader vind ik...

Hier is mijn film van deze cake, gefilmd tijdens de demo van Vuurwerkgigant Damen te Zoelen, op 12 december:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Je ziet er hier drie tegelijk.

Drie tegelijk ziet er nog redelijk uit, maar je ben wel gek als je dat gaat kopen, ik bedoel, ik ben op een demo geweest, daar stookten ze er 2, dat vond ik niet zo goed, dus wil je een goed geheel hebben, dan moet je er eigenlijk wel 3 kopen, en dat is dan weer idioot duur

Je moet zijn naam lezen. 'Proline freak' Geen oog voor kwaliteit, maar kwantiteit. (alhoewel pro line paar leuke blokjes heeft, die ook weer gelijk een hoge prijs hebben)

Edit:
Mijn excuses voor het beledigen voor de bovenstaande liefhebber. Ik doelde op pro line algemeen.
Hopelijk heb ik je niet gekwetst Pro line freak.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan