Mega 6 - star Assorted

Heb deze besteld voor €60 omdat de meeste video’s ervan er erg goed uitzagen. Wel een beetje verontrustend om te horen over het grote kruitverschil. Zijn ze de prijs nog steeds waard?

Maak jij je zorgen om een artikel dat eerder dit jaar met overtuiging is uitgeroepen tot Nieuwkomer van het Jaar door ditzelfde forum? Nergens voor nodig als je het mij vraagt. Hele grote en mooie effecten van deze tijd, met een goede burst. De discussie is ook niet of ze goed zijn want daar was/is iedereen van overtuigd. Kijk maar naar alle voorgaande ruim 40 (!!) pagina's in 1 jaar tijd. EUR 10 tot 15 voor een 20 shots cake met deze uitwerkingen is gewoon een prima prijs.

Ik was voorheen ook altijd van de kruitgewichten en de kalibers.
Sinds de laatste jaren kijk ik er helemaal niet meer naar.

Ziet het er voor mij prima uit,koop ik het.
Al zit er 10 gram in en 20mm kaliber..ik koop het voor de uitwerking.

Daarom deze dit jaar gewoon aangeschaft.

Ik was voorheen ook altijd van de kruitgewichten en de kalibers.
Sinds de laatste jaren kijk ik er helemaal niet meer naar.

Ziet het er voor mij prima uit,koop ik het.
Al zit er 10 gram in en 20mm kaliber..ik koop het voor de uitwerking.

Daarom deze dit jaar gewoon aangeschaft.

Precies dit:thumbup:

Ik heb deze ook besteld voor in de vooravond. Ik snap de discussie over het te weinig kruitgewicht want als je ermee adverteert moet je het ook waarmaken. Ik snap alleen niet dat er dan mensen zijn die de cakes om deze redenen willen ruilen. Je kent de filmpjes, je ziet de ervaringen van anderen. Je ziet dat de uitwerkingen gewoon prima zijn. Waarom dan alsnog retourneren?

Ik keek voorheen ook naar het kruitgewicht, maar met deze cakes hoef je dat zeker niet te doen.
Deze cakes hebben een goede prijs kwaliteitsverhouding en zeker voor 10 euro per cake.
Ik had ze vorige jaar en heb ze ook dit jaar weer besteld.

Om eerlijk te zijn,denk ik dat we al jaren lang bedonderd worden qua kruitinhoud.
En dit geld voor heel veel produkten en importeurs.
Ik bedoel,als je kijkt wat evolution,pangu en een funke uit 20 en 25mm 500 gram blokjes weet te krijgen,heb ik het idee dat deze wel eerlijk zijn over de inhoud.
Puur om het feit dat de uitwerkingen gewoon super zijn.

Maar nogmaals,het boeit me weinig hoeveel er in zit en wat voor kaliber,zolang de uitwerking maar goed is.

Dikker dan dik! 6x een unieke 400 grams cake. Nederlands beste straatpakket, verkozen tot beste cake in 2018!

Laatst bewerkt:
Vorige jaarwisseling hadden wij ook een setje hiervan in de straat staan. Echt prima cakes hoor. Beter dan ik vooraf verwacht had, want ik had mijn bedenkingen. Maar ze maakten hun reputatie zeker waar. Prijs/kwaliteit verhouding een dikke tien.
Ik zie mensen trouwens zeggen dat deze cakes geen finale hebben. Maar dat is niet helemaal juist. Tegelijk met het laatste boeket gaat er ook nog een mine de lucht in. Die mine kun je dus beschouwen als de finale :wink:

Twee cakes heb ik gefilmd:

Gister deze op de demo gezien, maar dat was niet best. Eigenlijk al het 2019 Mania spul lijkt minder te presteren jammergenoeg.

Gister deze op de demo gezien, maar dat was niet best. Eigenlijk al het 2019 Mania spul lijkt minder te presteren jammergenoeg.

Welke demo doel je op? Bij Valk Vuurwerk presteerden ze gewoon weer prima, precies zoals ik op bovenstaande straatfilms zie en ook hoe ik zelf een aantal cakes heb ervaren in de straat! Top assortiment, zeker voor de prijs!

Batch 2019 heeft ook geen opvouwbaar voetje meer, en bovenop de cakes geen doorzichtig folie meer, maar zwart met rode gaisha logo

Batch 2019 heeft ook geen opvouwbaar voetje meer, en bovenop de cakes geen doorzichtig folie meer, maar zwart met rode gaisha logo

Het doorzichtig rode plastic is i.v.m. alle omhef om plastic verwerkt in vuurwerk inderdaad vervangen met een papieren afdekking.

Back
Bovenaan