Mega 6 - star Assorted

En druk er dan gelijk een reservelont in. Toch wel een werk om het enigszins netjes door te lonten. Hopelijk zijn de labels verder wel goed geplakt want anders wordt het geheel net iets anders dan gedacht.

Hey vuuwerkcrew
Dit is een top cake box lui..

Hier zijn 2 potten er van

Atlas Star

Europa Star

Vergeet niet te abonneren;)

Vuuwerk Team Dorgelo

Hallo zeg dat voor een tientje per cake wat ik heb betaald

Nouja, volgens velen in het WTF topic mag je voor een tientje per cake niet te veel verwachten. Het lijkt er toch sterk op dat de gemiddelde consument (€75,- in de vrije verkoop) een stuk beter af is met deze set dan de WTF box en 30 euro aan een andere 13 in een dozijn Cafferata cakeje. Niet om nu te sneren naar iedereen die die box heeft gekocht, maar ik vind het jammer dat zoveel liefhebbers genoegen nemen met de kwalitatief magere WTF box, omdat ie maar 40 euro kost. Ik hoop dat Mania deze volgend jaar flink importeert en landelijk deze box op veel plekken aanbiedt via een leuke marketing campagne. Dit is het type stunt vuurwerk dat écht waar voor je geld is. Het mag dan geen compound zijn, geen reservelont hebben en simpelweg een herhaling van effecten, het is wel top spul. Kwaliteit > kwantiteit.

Nouja, volgens velen in het WTF topic mag je voor een tientje per cake niet te veel verwachten. Het lijkt er toch sterk op dat de gemiddelde consument (€75,- in de vrije verkoop) een stuk beter af is met deze set dan de WTF box en 30 euro aan een andere 13 in een dozijn Cafferata cakeje. Niet om nu te sneren naar iedereen die die box heeft gekocht, maar ik vind het jammer dat zoveel liefhebbers genoegen nemen met de kwalitatief magere WTF box, omdat ie maar 40 euro kost. Ik hoop dat Mania deze volgend jaar flink importeert en landelijk deze box op veel plekken aanbiedt via een leuke marketing campagne. Dit is het type stunt vuurwerk dat écht waar voor je geld is. Het mag dan geen compound zijn, geen reservelont hebben en simpelweg een herhaling van effecten, het is wel top spul. Kwaliteit > kwantiteit.

Deze cakes zijn 12,50 per stuk en niet 10 euro. Dus dat is wel 25% duurder dan de WTF box natuurlijk. We gaan het zien met de wtf box.

Deze cakes zijn 12,50 per stuk en niet 10 euro. Dus dat is wel 25% duurder dan de WTF box natuurlijk. We gaan het zien met de wtf box.

Even buiten het feit dat veel van ons deze hebben voor 55/60 euro, lijkt in ieder geval de kruitinhoud hier wel te kloppen. Voor die 75 euro krijg je 6 gekooide cakes met iets meer dan 2500 gram kruit en een kwaliteitsproduct. Bij Cafferata krijg je voor die verplichte extra 30 euro, 4 ongekooide cakes en wanneer je er een cake van 30-40 euro bij kocht, ook een ongekooide extra cake met de bekende Cafferata prestaties (gekooide cakes zitten daar immers in de 80 euro plus klasse). Volgens de labels heb je dan ook 500 gram kruit per cake, maar bij Cafferata geloof ik daar weinig van. Als het wel echt 500 gram is, dan zijn de effecten er in ieder geval bij de eerste 2 cakes niet naar.

Bij beide koop je ongeveer voor hetzelfde geld ‘officieel’ evenveel effectlading (2500 gram), maar kwalitatief koop je bij Mania gewoon veel beter spul. En voeg daaraan toe dat je deze set, ook de gewone consument, goedkoper kon krijgen dan 75 euro, ook buiten de freakacties om. Stond met Black Friday op diverse plaatsen voor circa 60 euro. En ook in de losse verkoop nog voor 75 euro mee te nemen, iets wat niet mogelijk was met de WTF box.

Cafferata heeft absoluut topspul, vooral in de Showtime lijn, maar het blijft ook de importeur die de dikste opgevoerde samples schiet bij de product presentaties. Gelukkig zijn er ook nog importeurs die wat dichter bij de waarheid blijven.

Voor die 75 euro krijg je 6 gekooide cakes met iets meer dan 2500 gram kruit en een kwaliteitsproduct.

Kleine correctie : in de kooi zitten 12 cakes. Verder deel ik je mening dat Caferatta's showtime lijn top producten heeft. Maar ook de andere lijnen hebben best leuke producten, zo heb ik zo wel dit assortiment maar ook de WTF box en daar bij de Love is in the air cake gekocht om het bedrag te halen voor de wtf box. En die cake, niet veel besproken, lijkt mij ook zeer gaaf( kijk maar in dat topic ) Ik zal hem filmen en plaatsen

Ik heb ze dit jaar niet in de collectie zitten maar de eerste beelden zien er beeldschoon uit! #onthewishlist

Dus dan weten we nu iig dat dit klopt?:
Calypso star: blauw met rode willow blink
Pandora star: witte blink met crackling willow

Edit :):
Europa star: blauw en paars met gouden palm
Atlas star: crackling met gouden willow

Telesto star: PALM RODE EN GROENE BLINK
Titan star: CRACKLING

Op deze manier komt het overeen met de video van de winkeliers demo. De andere cakes kloppen qua volgorde en nummer ook met die video.

Hè eindelijk weer eens een gok met nieuw spul die goed uitpakt :) Verheug me erop ze rustig één voor één in avond/nacht te genieten :) Alleen de Titan Star gaat tussen de 00u show als crackling/goud intermezzootje

Back
Bovenaan