Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Maar dan 12 verschillende effecten pottendat is toch precies hetzelfde als nu een karton kopen van deze knapen?;p
Hallo zeg dat voor een tientje per cake wat ik heb betaald
Hey vuuwerkcrew
Dit is een top cake box lui..
Hier zijn 2 potten er van
Atlas Star
Europa Star
Vergeet niet te abonneren
Vuuwerk Team Dorgelo
Nouja, volgens velen in het WTF topic mag je voor een tientje per cake niet te veel verwachten. Het lijkt er toch sterk op dat de gemiddelde consument (€75,- in de vrije verkoop) een stuk beter af is met deze set dan de WTF box en 30 euro aan een andere 13 in een dozijn Cafferata cakeje. Niet om nu te sneren naar iedereen die die box heeft gekocht, maar ik vind het jammer dat zoveel liefhebbers genoegen nemen met de kwalitatief magere WTF box, omdat ie maar 40 euro kost. Ik hoop dat Mania deze volgend jaar flink importeert en landelijk deze box op veel plekken aanbiedt via een leuke marketing campagne. Dit is het type stunt vuurwerk dat écht waar voor je geld is. Het mag dan geen compound zijn, geen reservelont hebben en simpelweg een herhaling van effecten, het is wel top spul. Kwaliteit > kwantiteit.
Deze cakes zijn 12,50 per stuk en niet 10 euro. Dus dat is wel 25% duurder dan de WTF box natuurlijk. We gaan het zien met de wtf box.
Deze cakes zijn 12,50 per stuk en niet 10 euro. Dus dat is wel 25% duurder dan de WTF box natuurlijk. We gaan het zien met de wtf box.
Voor die 75 euro krijg je 6 gekooide cakes met iets meer dan 2500 gram kruit en een kwaliteitsproduct.
Hij bedoelde denk ik gekooide cakes qua klasse/wetgeving niet van dat ze lettelijk in de kooi moeten zitten als je ze krijgt![]()
Ik heb de mega star 3, toch een beetje spijt dat ik de 6 niet genomen heb.
Dus dan weten we nu iig dat dit klopt?:
Calypso star: blauw met rode willow blink
Pandora star: witte blink met crackling willow
Edit:
Europa star: blauw en paars met gouden palm
Atlas star: crackling met gouden willow
Telesto star: PALM RODE EN GROENE BLINK
Titan star: CRACKLING