Mega 6 - star Assorted

Ik heb deze helemaal over het hoofd gezien tijdens het bestellen. Nu ik alle Vuurwerkmania-shops rond Dordrecht/Rotterdam/Steenbergen heb uitgeprobeerd om hem alsnog te bemachtigen, krijg ik overal de melding 'dit product is niet beschikbaar' en andere meldingen in die trant. Is dit product uitverkocht, of...? Iemand die iets weet?

Ik heb deze helemaal over het hoofd gezien tijdens het bestellen. Nu ik alle Vuurwerkmania-shops rond Dordrecht/Rotterdam/Steenbergen heb uitgeprobeerd om hem alsnog te bemachtigen, krijg ik overal de melding 'dit product is niet beschikbaar' en andere meldingen in die trant. Is dit product uitverkocht, of...? Iemand die iets weet?

De driesprong in zoetermeer heeft ze nog!

De driesprong in zoetermeer heeft ze nog!

Bedankt voor je reactie. Had hem inmiddels al besteld bij Kanbier/Knalbier in Leiden. Die hadden hem gelukkig ook nog :D Zoetermeer had beter uitgekomen aangezien ik ook naar Intratuin Zoetermeer/Pijnacker daar moet, maar ach.. Een extra vuurwerkwinkel meepakken is geen straf!

De kruitstress slaat al weer toe, kan deze krijgen voor €55,- maar was van plan om niks meer aan te schaffen...

Back
Bovenaan