Mega 6 - star Assorted

vorig jaar nog voor rubro en vuurwerkmania vuurwerk als koerier naar dealers gebracht door een te laat geleverde containers dus met busjes een stuk of 15 door nederland gecrosst 12 uur per dag pfff

Gelukkig is dit nu beter geregeld! :)

Er is al een groot aantal producten binnen!

vorig jaar nog voor rubro en vuurwerkmania vuurwerk als koerier naar dealers gebracht door een te laat geleverde containers dus met busjes een stuk of 15 door nederland gecrosst 12 uur per dag pfff

Dan wil ik je nog bedanken. Vorig jaar was kiele kiele. Mede dankzij jou kreeg ik mijn bestelling nog net op tijd. Ik weet niet of je toevallig ook in Amersfoort bent geweest.

Ook een kunst om foto's zo te fotograferen zodat ze gekanteld zijn. Maar een nog grotere kunst om het niet aan te passen en dan ook nog eens zo te uploaden. :P haha

Dit ziet er veelbelovend uit met gemiddeld 21,3 gram per schot en 1" tubes. Deze gaat op de wishlist.

Weet iemand hoe deze potten zich verhouden tot bijvoorbeeld de Cruelty van Wolff of de Hong Kong van Pangu.

Zijn de effecten kleiner en compacter?

Dit ziet er veelbelovend uit met gemiddeld 21,3 gram per schot en 1" tubes. Deze gaat op de wishlist.

Weet iemand hoe deze potten zich verhouden tot bijvoorbeeld de Cruelty van Wolff of de Hong Kong van Pangu.

Het is een nieuw product dus echt een vergelijking is nog niet mogelijk. Misschien dat ze op een winkeliersdemo geschoten worden waar ook de andere producten die je noemt geschoten worden.

Tsja, met de Cruelty vergelijken gaat 'm natuurlijk nooit worden. Dat is buitencategorie en dat ga je met alle respect in zo'n budgetset natuurlijk echt niet terugzien.

Geen probleem Rumbie, onze dank voor de foto´s zijn groot, bedankt voor je moeite hierin.

O wat heerlijk om hier door heen te scrollen terwijl iedereen in andere topics de ogen aan het uitsteken is.

Love you guys! :handsup:

Top of flop, ben benieuwd ook wanneer hij droog in alle bunkers zal staan. Het is iig tot nu toe een veel besproken product. Op de demo was het iig genieten!

Back
Bovenaan