Grizmo Raizor
VWC lid
5 schoten per cake minder bedoel je neem ik aan?
Sorry, klopt helemaal. Nog erger dus!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
5 schoten per cake minder bedoel je neem ik aan?
Bruto of netto? Ik snap daar ook helemaal niks van, zelfs op de site van rijksoverheid kan ik het niet terug vinden.had ook liever een 19shots gezien ipv 15shots.
wordt het lege stuk opgevuld net zoals bij de monster ride met gips ?
(dit telt dan toch ook mee m.b.t. 25KG regeling ?)
Er is een filmpje van te vinden op yt. Effecten zijn ook niet helemaal hetzelfde gebleven
Haha zo komen ze natuurlijk nooit in de straat he... lijken wel shells die geschoten worden!Die mag je hier gerust plaatsen hoor:
Daar kan je nog weleens in vergissen, Mania weet wel hoe ze dit kunnen maken.Haha zo komen ze natuurlijk nooit in de straat he... lijken wel shells die geschoten worden!
Droom verder....dit kan toch nooit...Daar kan je nog weleens in vergissen, Mania weet wel hoe ze dit kunnen maken.
Joh, kan wel aardig in de buurt komen. Ze hebben al vaker toppers uitgebracht.Droom verder....dit kan toch nooit...
Ik hoop het van harte dat ze zo in de straat komen maar lijkt me echt heel sterk. Ik wacht de straatfilms wel af.Daar kan je nog weleens in vergissen, Mania weet wel hoe ze dit kunnen maken.
Wel jammer dat ze er dus 15 shots van hebben gemaakt. Men gebruikt hierdoor, net als bij heel veel fonteinen het geval is, onnodig veel lege ruimte wat dan weer ten koste gaat aan de hoeveelheid vuurwerk dat in een container past. Gelet op de enorme prijsstijging van het vervoer van zo'n container zou je verwachten dat de importeurs dan juist efficiënter te werk zouden gaan en probeert zoveel mogelijk ruimte te besparen. Als ze dus daarmee zouden beginnen dan scheelt het al veel, de bespaarde kosten kan men dan gebruiken om bijvoorbeeld cakes zoals deze van 19 shots te voorzien. Sowieso snap ik niet dat men dit niet heeft gedaan, dat is me dus nog steeds niet duidelijk. Enfin, als ze dit dan doen bij vooral de fonteinen, dan scheelt het echt aanzienlijk. Maar om terug te komen op dit setje, ik denk dat het een leuke set is dat bij vele consumenten in de smaak zal vallen, helaas valt deze bij mij af, ik zelf had toch echt de voorkeur ligt toch bij de oude set van 6 stuks. Waarom is hier gekozen om er eentje niet te maken? Wat is daar de reden van?
ps. Nu zie ik dat dit ook met het buurt assortiment is gedaan. Nu slechts 5 cakes en ook nu maar 15 shots?? Snap er niets meer van.
Kosten, kosten, kosten en stabiliteit. Dat zijn de belangrijkste redenen heb ik begrepen. Bijna alle importeurs hebben dit seizoen, of gaan komend seizoen, afscheid nemen van dergelijke "oude" sets omdat ze én te duur worden om te produceren waardoor er belachelijke prijzen voor moeten worden betaald én omdat er nieuwe afspraken zijn gemaakt over de afmetingen van cakes die de stabiliteit en daarmee de veiligheid moeten verbeteren. Veel van de traditionele cakesets voldoen niet aan die nieuwe afmetingen. Dus meer en meer zul je deze nieuwe varianten tegen gaan komen.
Tot nu toe weet ik het in ieder geval van de Mega 6 Star, Buurtassortiment en Extreme Salute 2.0. Die eerste 2 hebben een opvolger gekregen, de ES 2.0 heeft zelfs helemaal geen opvolger...
Ik snap dat zo'n assortiment met 5 cakes beter verkoopt aan de consument. Maar het is toch van den zotte eigenlijk? Deze set heeft 75 schoten (25mm neem ik aan). Als je een set hebt van 2x 36 shots 25mm cakes heb je bijna evenveel schoten, maar 2x zo weinig ruimte (grove schatting, als je er van uit gaat dat 1 cake uit de Mega 5 even groot is als de Malibu Magnet). Een 36 shots cake is ook hartstikke stabiel.
Maar dan ga je dus van 6 cakes naar 2 cakes? Dan is de hele opzet van een cakeset toch weg? Het gaat om een mix van een aantal cakes wat zo'n set tot een succes maakt. En 5x een 36 shots met enigszins kwalitatieve effecten is weer niet te betalen.
Ik ben het hier volledig met daniel eens. Ik snap dat dit bij het ondernemerschap hoort, maar dit is net als een lays chipzak 3x groter maken en evenveel chips erin doen als een reguliere zak en er evenveel voor vragen. Je betaald veel voor een hoop lucht.