Meeting @ scheveningen 2006 @ augustus

Meeting @ scheveningen 2006 @ augustus

• Totaal stemmers
    18
Inderdaad. Kunnen we niet even een lijstje maken met wie kan op welke dagen? Overzichtelijk en zien we welke datum het geschikste is.

Nitroking zei:
Inderdaad. Kunnen we niet even een lijstje maken met wie kan op welke dagen? Overzichtelijk en zien we welke datum het geschikste is.
Mischien is een poll met de data er in handig?

:bye:

Heb zelf ook gekozen voor vrijdag
weet alleen niet of mn vriendin ook meegaat en of ik dan de hele avond met mensen kan blijven ***len.

maar het is nog ver weg, zie allemaal hoe en wat

Ja maar als de meeste op vrijdag ga ik natuurlijk ook vrijdag. Wanneer moet China schieten? De winnaar van vorig jaar natuurlijk, en waarschijnlijk ook dit jaar :D

winnaar zegt geen reet
china schoot op drukste avond en in de regen
en jaar daarvoor waren ze dramatisch met slechts een showtje van 6 minuten.

vorig jaar bevielen mij de shows van dag 2 het meeste.

je moet iig niet afgaan op land of wie de winnaar van vorig jaar was. gewoon kijken wat je het beste uitkomt, je weet toch niet wie wat wanneer gaat schieten.
overigens wordt alles toch opgezet en afgeschoten door hetzelfde bedrijf, dream fireworks was dat vorig jaar in ieder geval.

vond ik niet
was niet zo als met het vuurwerkfestival, maar de bommen waren op zich weer lekker. zeker de salutes en waterbommen waren weer lekker.

en nee, heb niet gefilmd. wel geprobeerd mn vriendin het 1 en ander uit te leggen

Jupilerfreak zei:
enige waarom je niet kan komen is omdat je moeite hebt met lopen.
dus ik zou zeggen, wat belet je verder dan om te komen behalve het lopen?

Ik ga ook als jij ook ga, kenne we samen gaan. :)

Laten we wat voor de 18e afspreken. Als er 9 komen kom ik ook. Trouwens, waar moet ik de trein nemen, want volgens de site van de NS heeft Scheveningen geen station...

Laatst bewerkt:
Gisteren 11 augustus mocht ik aanwezig zijn bij de opbouw van het vw in scheveningen samen met Stefanfreak.
Het was eerst afwachten aangezien er windkracht 6 was voorspeld, maar uiteindelijk zijn we dan toch rond 20.30 uur de show gaan opbouwen.
Rond een uur of 10 kwamen Tony en Vinnie van FPM ook nog even langs.
Het mooie van alles was dat we de show vanaf het poton mochten meemaken, en ik kan je zeggen dat dit iets is wat je eigenlijk niet in woorden kunt beschrijven.
De film kun je na 20 augustus bekijken. Ik ben nl. nu opvakantie, en kan de film nu niet uploaden.
Dan nog een bedankje voor Dream Fireworks: Bedankt voor jullie gastvrijheid.

Afbeelding%20004%20%28Small%29vwc.jpg

Scheveningen_0002vwc.jpg

Speciaal nieuw watermortieren blok

Scheveningen_0003vwc.jpg

Water mortieren rek

Scheveningen_0004vwc.jpg

Flowerbeds

Scheveningen_0001vwc.jpg

50 en 75 mm mortieren liggen klaar

Scheveningen_0015vwc.jpg

Scheveningen_0005vwc.jpg

Mortieren staan gereed