Meeting met Vuurwerk Orthen 2009

Meeting Orthen 2010

Meeting Orthen 2010

Geachte members.

Bij deze wil ik even polsen of er animo is voor een herhaling van de meeting afgelopen jaar.
Graag wil ik van jullie weten hoe men hier over denkt.

Ik zal bij veel intresse gaan kijken of ik er tijd voor vrij kan maken om dit te kunnen realiseren.
Ik zal dan mijn uiterste best doen om er weer wat moois van te maken.

Team VuurwerkOrthen

De 1e editie was zeker geslaagd te noemen Marchel. Wat mij betreft ook een herhaling. Eventueel weer in combinatie met een (demo) show?

De 1e editie was zeker geslaagd te noemen Marchel. Wat mij betreft ook een herhaling. Eventueel weer in combinatie met een (demo) show?

Ik zal eens kijken wat de mogelijkheden zijn qua demo,Heb een leuk idee maar dat zal ik dan even moeten opnemen met de personen/Importeurs.

Ik zal binnenkort even contact met je opnemen om te kijken wat we er dit jaar van kunnen gaan maken.

gr

Ook mij is de meeting van afgelopen jaar prima bevallen. Alles was super geregeld en de demo was overweldigend :blink: Ik zou het erg leuk vinden als er ook dit jaar weer een meeting (misschien met demo) wordt georganiseerd!

nou mensen

het is ons van royal fireworks ook goed bevallen en wat ons betreft mag orthon(pyromaniac1975) ons altijd bellen om is tekijken of we elkaar ditjaar weer van dienst kunnen zijn ,dus wie weet zijn wij er dan dit jaar ook wel weer bij mocht zover komen .

mvg

team royalfireworks

Marchel, dat hoef je toch niet te vragen, of er animo is voor een meeting in 2010.
De meeting van 2009, was tof en wordt er weer een gehouden in 2010, dan ben ik er zeker bij.
(Mits ik kan.)

Hè gatver. Toch niet wéér een meeting hè?? Daar was écht geen reet aan! Ik ga dus écht niet komen hoor!
:rolleyes:

/sarcasme-mode off

Heb t al gezegd in m'n vorige post, ik zal er ook weer bij zijn. Als je trouwens nog hulp nodig hebt met de organisatie o.i.d, je weet me te vinden he Marchel..

Ook ik zal er zeker weer bij zijn als jullie weer een meeting houden.
Was zeer geslaagd vorig jaar.

vorig jaar had ik helaas te weinig tijd
dus ben blij daat dit al ver vaan tevoren gevraagd wordt
het lijkt me namelijk fantastisch om met mijn medefreaks een gezzelige meeting te doen , dus ik ben dit jaar wel van de partij:D

Ik kom ook zeker weer en neem aan dat ik denjo dan ook weer meebreng:p Marchel van mij heb je groen licht was erg geslaagd vorige keer. Was erg happy met de meeting.
Het was voor mij ook even soort van afkickverschijnsel even je passie weer flink ergens in kwijt kunnen om de dagen tot oud en nieuw weer door te komen het was super:D

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan