Meeting met Vuurwerk Orthen 2009

Krijg steeds meer zin aan de demo, nu dit weer.
Zou geweldig zijn als jullie de Ghost King schieten.

Ik ben ook aanwezig:):)

Te herkennen aan het inmiddels niet te missen zwarte vest, op de rug groot 1.4logo, op de borst in t klein.. en voor en achter Pyroboy in reflectieletters;)

Ik kom waarschijnlijk samen met BrocadeCrown.

Heb nog 2 plaatsen over in mijn auto.. dus voor mensen die wonen tussen Venlo en Den Bosch.. ik kan jullie komen ophalen!

Tenslotte,,
Heeft iemand voor mij het precieze adres waar ik zijn moet:) dat vind mijn tomtom namelijk erg fijn:)

Alvast bedankt.. en ik heb er zin in:)

Laatst bewerkt:
Nou mensen hier is die dan het programma voor de meeting.

13-11-2009
Tussen 18:45 en 19:00 worden jullie verwelkomt bij Orthen door Gilbert Nicolle en mij,En krijgen jullie wat te horen over VuurwerkOrthen.

19:00 Zal Fred en een verhaaltje vertellen over het een en ander.

19:15 Zal er een presentatie zijn van de nieuwkomer Royal fireworks.

En dan ken men een kijkje nemen in de bunkers etc en het nieuwe assortiment voor 2009/2010 gaan bekijken.

De precieze tijd van de demo zal ik mettertijd plaatsen.

Na de demo is er nog de mogelijkheid om al bestellingen te plaatsen indien men dat wil.

Dit allemaal onder het genot van een hapje en een drankje.

Er zullen nog wat verrassingen zijn maar die zullen jullie zien als je komt.

Opgeven kan in onderstaan de link.
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=11467

Om vervoer te vragen/aan te bieden.
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=11468

Gelieve zoveel mogelijk met auto te komen vanwege de afstand naar de demo/show.

Ik hoop dat de opkomst een succes wordt zodat herhaling vatbaar is.

grtz
Pyromaniac 1975

Zo, ik heb er goed veel zin in hoor!
Een ontzettend leuk initiatief waar volgens mij heel veel tijd en energie in gestoken is en wordt!
Bij voorbaat: hartelijk dank!!

Bedankt voor je heldere uiteenzetting Marchel
Programma is duidelijk bekend gemaakt nu.
Ik hoop dat alle inspanningen niet voor niets zijn geweest.
Zelf verwacht ik dat het een geweldig leuke avond gaat worden.
Alle ingrediënten voor een geslaagde avond zijn aanwezig.
Een meeting met grote opkomst, een demo met prachtig vuurwerk, de ontmoeting met je vrienden van dit forum en de mensen van Vuurwerk Orthen.
Tot vrijdag zou ik zeggen. Ik heb er zin aan.

De kans is groot, als je vanmiddag op de A2 richting Den Bosch/Eindhoven rijdt, er file staat rondom Den Bosch.

Je kan het volgende doen.
Kom je via de A15 uit de richting van Arnhem/Nijmegen.
Dan kan je op de A15, de afslag Echteld/Leeuwen nemen.
Je rijdt dan richting Leeuwen, je rijdt dan de Prins Willem Alexander brug over.
Je slaat onder brug rechtsaf, richting Wamel/Dreumel
Je rijdt net zo lang rechtdoor, totdat je door een sluis (Andries sluis) heen rijdt en je bij een grote/giga rotonde uitkomt.
Die ga je rechtdoor richting Den Bosch.
Je rijdt dan langs Kerkdriel en Velddriel, totdat je bij de A2 uitkomt.
Daar staat hoogst waarschijnlijk een file, richting Den Bosch, dus je rijdt onder de A2 door richting Hedel, totdat je niet rechtdoor (= t-splitsing) meer kan.
Bij Hedel kom je bij een t-splitsing uit.
Daar ga je links, richting Den Bosch.
Dan rij je weer over een brug en kom je bij Den Bosch uit.
Dan moet je na 500 meter? naar rechts.
En ben je bijna waar je zijn moet.
Maar dat pikt je navigatie dan wel op.

Rij je op de A2, richting Den Bosch, dan kan je ook afslag Zaltbommel nemen.
Ga na de afslag naar rechts en sla bij de Esso Pompstation linksaf.
Rij dan op de weg, die parallel langs de A2 loopt richting Hedel.
Rij vanaf Hedel richting Den Bosch, zie ook me vanaf de A15 beschrijving.

Mocht je na de afslag Zaltbommel per ongeluk naar links afgeslagen zijn.
Rij dan door totdat je bij de grote rotonde en rijdt dan richting Den Bosch.
Dat is dezelfde rotonde, in me A15 verhaal.

Ik heb het uiteindelijk toch voor mekaar gekregen om nog te komen. Hierbij meld ik me dan ook aan voor deze geweldige meeting. Ik heb er zin in. Tot vanavond allemaal! :D

Nog ff voor de zekerheid de bevestiging van mijn aanmelding.
Bij deze. Rijd met Pigi. mee. Tot vanavond!

Bij deze rijd er nog iemand mee met mij, een onbekende van het forum, maar ook vuurwerkgek.
Tot straks!

Zo, de eerste kennismaking met Orthen en de eerste kennismaking met Royal Fireworks.
Beide zijn me goed bevallen; beide firma's dan ook bij deze nog mijn dank.

Demo betrof vrijwel de volledige collectie van RF; helaas waren echter de budgetcakes nog niet binnen, maar als de kwaliteit daarvan hetzelfde is als die van de rest van de collecties van RF dan zit het wel goed.

Wat mij opviel was dat de cakes live ongeveer hetzelfde bleken te presteren als ik op grond van de filmpjes had verwacht, en dat zie je wel eens anders!
Verder vond ik in grote lijnen de Red Factory collectie een betere prijs/kwaliteitsverhouding hebben dan de Royal Garden collectie. En vrijwel alle cakes blijken te zijn uitgerust met een opvallend harde burst!

Al met al vind ik dat RF kwalitatief goed vuurwerk op de markt zet, dat hier en daar wel een tikkeltje overprijsd is, maar aanzienlijk minder dan dat bij Zena het geval is. Voor mij heeft RF dus de eerste vergelijking royaal gewonnen.

De toppers van de avond zijn voor mij altijd de cakes met de beste prijs/kwaliteitsverhouding, en dat zijn deze keer de Midnight Glory en vooral de Big Rose. En natuurlijk de Fire Emblem, maar dat komt omdat ik nou eenmaal gek ben op spinning tails...

Back
Bovenaan