Medieval

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 849
Artikelnaam: Medieval
Netto Kruitgewicht: 494 gram
Aantal Schoten: 49 schots
Effectomschrijving: Strakke oplichtende staarten en kometen schieten de lucht in vanuit een waaier, om vervolgens uit een te spatten in de meest en allernieuwste kleurcombinaties. Gruwelijk mooi!
Tijdsduur: 25 seconden
Stijghoogte: info volgt
Kartoninhoud: 3/1
Richtprijs: 59,95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

849_medieval.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
mooie cake wel een beetje duur. misschien komt die dit jaar wel in mijn collectie. maar is een twijfel geval :)

Om 60 euro voor 1 cake neer te leggen, moet ie voor mij écht uitblinken. Zo op basis van de film is dit er eentje die voor mij letterlijk en figuurlijk uitblinkt. :p Bevat echt effecten die ik heel gaaf vind.
Als ie echt zo dik blijkt in werkelijkheid, dan komt deze toch op de lijst en schrap ik wel wat anders.

Ai, toen ik deze vanmiddag voorbij zag komen op YouTube hoopte ik op een prijs van tussen de 45 en de 50. Met een beetje korting was dit dan goed te doen. Nu is het inderdaad een twijfel geval.

Over smaak valt niet te twisten, over de prijs mss wel, majaa, die staat waarschijnlijk zo vast als een huis! Ik vind het best een spectaculaire waaier maar wil deze toch echt eerst even live zien! Is dezelfde waaier uit de Universe Collection, Shoot to Thrill!

Volgens mij denken alle importeurs dat we een geldboom hebben. Wat een aso prijzen dit jaar overal.

Volgens mij denken alle importeurs dat we een geldboom hebben. Wat een aso prijzen dit jaar overal.

Heeft te maken met de dollar koers alle producten zijn rond de 20% duurder. Al hoewel het ook wel eens fijn zou zijn als ze dat niet doorberekenen naar de klant.

Heeft te maken met de dollar koers alle producten zijn rond de 20% duurder. Al hoewel het ook wel eens fijn zou zijn als ze dat niet doorberekenen naar de klant.

Elke jaar horen we weer drogredenen, dan weer droogte, dan weer regenoverlast, explosies, koersen, rederijen die moelijk doen het zal allemaal wel maar als je je producten wilt blijven verkopen dan kan dit niet zo meer doorgaan, overigen is dit niet op wolff gericht.

Vind dit wel een hele mooie cake, staat ook op mn lijstje.

Kan wel kloppen maar nergens hoor je of lees je hier dat het vervoeren van goederen vanuit China dit jaar 27% goedkoper is geworden en dit nog steeds aan het dalen is. Dus iedere keer de dollarkoers aankaarten als zijnde de reden van het steeds duurder worden v.h vuurwerk is dan in mijn ogen alleen maar Bull. (kan jij niks aan doen hoor, reageer alleen even op jouw berichtje. ;) )

mooie pot vooral die tails er doorheen vindt ik mooi.

Tja distrubutie scheepvaart opslag en dan nog ce keuren en andere keuringen dan incalculeren voor eventueel vernietiging van afgekeurd product kooi constucties eromheen.
persooneelskosten etc.
Opslag kosten tja komt heel wat bij kijken en kosten.
En dan moet je zelf nog een boterham verdienen.
En dan het 18:00 geleuter en dan een eventueel verbod.
ER wordt offieceel gezien 8 uur korter gestookt.

Vergeleken met veel andere importeurs zit Wolff wel echt aan de bovengrens met hun prijzen... Krijg je in dit geval wel een prachtwaaier met erg mooie blink voor terug.

Back
Bovenaan