Mayhem [Box]

Deze genomen als vervanger voor de 3xHeaven (aangezien ik de Serenity al had gekocht). Ik heb wel een extra Insane gekocht om tussen cake 1 en 2 te plaatsen zodat het toch een beetje soort en met van op de 3xHeaven lijkt qua schietrichtingen.

Wat een mooie bak, makkelijk te lonten en wat een kwaliteit! Had een 2017 productie, echter geen synchrome ‘Insane’ en er zaten geen salutes in.
Maar afgezien daarvan was iedereen onder de indruk, pure topklasse!

2 van deze geschoten. Heerlijk bakkie maar deze komt dit jaar niet op de lijst. De losse insane bak die er in zit gewoon los kopen dat is namelijk de pot die deze bak goed maakt.

Dit waren er ook 2 tegelijk na de Festival show versie 2015 daarna nog meer mooie items van Evolution.
Aankomend seizoen zeker weer

Afgelopem jaar heb ik hem gehad, het is echt 25mm en een prachtige box! Heeft een hoop indruk gemaakt bij mij en het publiek.

De box die ik gehad heb was in iedergeval niet makkelijk door te lonten. Iig niet in de opstelling zoals hij in de doos stond. Kan zijn dat het veranderd is hoor, had de eerste batch.

Hier dezelfde ervaring, maar de eerste batch was toch wel het mooist!
Het doorlonten wordt wel een stuk makkelijker wanneer je de lont tot onderaan vrij legt. Beetje alufolie er tussen tegen vonkoverslag (al heb je dat niet snel net een langwerpige box).

Back
Bovenaan