Mayhem [Box]

Ik ben nog op zoek naar echt een goede cakebox om 00.00 na twee jaar cruel traction te hebben geschoten. Denk dat het deze gaat worden. Zeer gevarieerd en mooie effecten.

Ik ben nog op zoek naar echt een goede cakebox om 00.00 na twee jaar cruel traction te hebben geschoten. Denk dat het deze gaat worden. Zeer gevarieerd en mooie effecten.

Ik denk dat het inderdaad een goede keuze is.
Zelf schiet ik deze iets later vanwege de rustige momenten die erin zitten

Ik zit in een vergelijkbaar schuitje. Of op safe weer voor de Immortal Gold gaan, of toch maar een nieuwe box. En dan twijfel ik ook nog tussen deze en o.a. de Garden Party 1. Er is gewoon te veel moois op de markt.

Nou ik zou het wel weten. Vind de Mayhem echt heerlijk door zijn schietrichtingen en variatie aan effecten. Zeker een gokje waard in mijn ogen. Had hem ook graag geschoten op onze demo 9 december, maar dat gaat helaas niet. Prachtige box.

Nou ik zou het wel weten. Vind de Mayhem echt heerlijk door zijn schietrichtingen en variatie aan effecten. Zeker een gokje waard in mijn ogen. Had hem ook graag geschoten op onze demo 9 december, maar dat gaat helaas niet. Prachtige box.

Vooruit, heb hem dan maar besteld.
1 januari zal hier een filmpje van verschijnen, ben benieuwd er naar :D

Back
Bovenaan