Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Beetje knullig ja, bij je productfilmBij het reservelont aangestoken?![]()
Bij het reservelont aangestoken?
Wel een mooie cake
Eens! €20 zullen ze echter niet gaan worden denk ik aangezien de set overal al minimaal €69 is.Dat vraag ik mij afDit is Cake 2 van de Golden Tower box. Als je dat filmpje bekijkt dan begint deze ook met een salvo. Het kan natuurlijk zo zijn dat het filmpje van de Golden Tower knip en plak werk is van de losse filmpjes van Golden Treasure, Maximus Gold en Precious Gold.
Het feit dat deze op het filmpje begint met een salvo en Golden Treasure hiermee eindigt is naar mijns inzien het enige verschil tussen deze twee cakes.
Leuk dat de Cakes los te koop zijn als je geen dubbele cake wilt. Maar dan wel voor rond de EUR 20,00.
Correct. €69 = €23 per Cake. Alleen de inhoud van Golden Tower 2x 25 mm en 1x 30mm. Dus denk eerder dat €20 voor deze 25mm cake een mooie prijs is en €25 voor de 30mm. Maargoed. Rond de €20 zou mooi zijnEens! €20 zullen ze echter niet gaan worden denk ik aangezien de set overal al minimaal €69 is.