Stuifie
VWC lid
Denk dat de meeste hem te prijzig vinden.dit fluit Cakeje is niet heel populair lijkt het
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Denk dat de meeste hem te prijzig vinden.dit fluit Cakeje is niet heel populair lijkt het
De cake wel, de prijs idd nietdit fluit Cakeje is niet heel populair lijkt het
was dit een hardloper geweest.

Dat is heel mooi om te horen! Ik gebruikte de verkeerde woordkeuze, ik bedoel hardloper onder de freaks.Aannames, dit is een van dé hardlopers online.![]()
Is Rico dronken?33,50 bij Vuurwerkfeestje nu! Goedkoopste tot nu toe ergens gezien voor dit blokje.
Heb zelf genoeg fluit dus ik laat hem schieten maar wie weet iemand anders die erop duikt..

Stel nou geen domme vragen, gewoon bestellen StuifIs Rico dronken?![]()

De route is mijn redding.. anders had ik deze zeker besteld. Mooie prijs!Stel nou geen domme vragen, gewoon bestellen Stuif![]()
@Vuurwerkfeestje NL ik riskeer ruzie met de baas thuis. Zit therapie inbegrepen in mijn bestellingen bij jullie?33,50 bij Vuurwerkfeestje nu! Goedkoopste tot nu toe ergens gezien voor dit blokje.
Heb zelf genoeg fluit dus ik laat hem schieten maar wie weet iemand anders die erop duikt..
Nee, was op de demo duidelijk anders wel. Gaat hoger, strakker, iets sneller, ietsje minder rauw. Hele toffe uitvoering.Maarr, is dit nu een onlabeling van rotp of niet? Kan geen verschillen ontdekken zo op het blote oog
Na het vuurwerkverbod overwegen we daar wel in verder te gaan ja@Vuurwerkfeestje NL ik riskeer ruzie met de baas thuis. Zit therapie inbegrepen in mijn bestellingen bij jullie?

In mijn beleving was volume gewoon goed, maar iets minder rauw en iets minder zwabber dan de ROTP.Strakke prijs die 33,50. Tot nu toe kwam ik ze alleen maar voor 45 Euro tegen en dat was me te gek maar voor deze prijs is het ineens wel heel interessant om een kartonnetje te pakken.
@Vuurwerkfeestje NL hoe is het volume t.o.v. de ROTP? Dat is namelijk wat mij een beetje tegenvalt bij de ROTP sinds we de versie hebben met kartonnen tubes.
Dat ging snel! Uitverkocht of komt er nog een nieuw vrachtje bij?In mijn beleving was volume gewoon goed, maar iets minder rauw en iets minder zwabber dan de ROTP.
Doordat hij wat 'gestroomlijnder' de lucht in gaat pakt ie meer hoogte.