Mastery

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 03373
Artikelnaam: Mastery
Netto Kruitgewicht: 140 gram
Aantal schoten: 25
Effectomschrijving: Brede zilveren staarten gaan over in maximale titanium burstknallen.
Tijdsduur: 30 seconden
Stijghoogte: 15 - 20 meter
Richtprijs: € 16,95 (2015)

03373_mastery_forbidden_love_kopie.jpg

Wij danken Witte Tentenverhuur voor deze informatie.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Rustige knalbak, maar wel een fijne knal. Geen rammer, leuk voor tussendoor of samen met een siercake.

Voor de prijs kun je deze niet laten liggen eigenlijk. Tempo vind ik persoonlijk iets te laag.

Inderdaad, maar twee tegelijkertijd geeft naar mijn idee een vet resultaat want hij is goed hard, zeker als hij in de straat wordt geschoten want deze is natuurlijk in open gebied geschoten.

Ik vond hem ook lekker over komen, ondanks het feit dat hij wat traag is. Maar wie iets wil dat wat sneller leeg ramt heeft natuurlijk al de keuze uit Hoogmoed of Down Under, dus een leuke aanvulling in het assortiment. Leuke tail erbij trouwens!

En? Iemand ervaring met deze? Duurt lekker lang
Het hoeft niet altijd spectaculair snel te zijn. Maar de knallen moeten wel bovengemiddeld zijn.

Iemand die dit weet?

Had een karton maar nog niet aan toegekomen om te testen. Ik vond hem op de demo goed knallen. Denk dat het wel een gokje waard is.

moet zeggen een hele goed knalpot, had er 3 dit jaar, maar knal was goed hard en ook wat dof, mooie spinning tail omhoog en een perfect tempo voor mij, niet te snel en ook niet te langzaam, volgend jaar komen deze er zekers weer bij

Mooi ding. Perfect voor 18:00 om te laten weten dan we mogen beginnen. Heeft Witte deze ook nog in het assortiment?

Jammer dat die niet zo veel verkrijgbaar is bij Lesli ( Marijn ) dealers. Voor volgend jaar eentje om te onthouden dan!

Back
Bovenaan