Masterbsc1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tsjaa meningen verschillen toch?:p jij vind dit en ik vind dat. Muziek blijft altijd een oneindige discussie, want iedereen heeft zijn eigen stijl.

Greetz:)

Ps. filmpje komt zo of morgen.

Tsjaa meningen verschillen toch?:p jij vind dit en ik vind dat. Muziek blijft altijd een oneindige discussie, want iedereen heeft zijn eigen stijl.

Greetz:)

Ps. filmpje komt zo of morgen.

Snap de discussie sowieso niet zo goed aangezien je duidelijk aankondigt dat de muziek expres zo is toegevoegd (behalve het volume dan).
Vind de manier waarop je de aankomende filmpjes presenteert juist zeer goed.
Door de harde (in mijn oren zwaar irritante) muziek een perfecte teaser want wil de filmpjes nu zeker zien zonder muziek.

Er zijn een hoop filmpjes verwijderd van mij... maar dit betekend niet dat ik er weinig heb want heb veeeel film materiaal:p Ik film namelijk de hele dag door.

Maar kwa sier is dus een hoop verwijderd, en kom je veel van dezelfde producten tegen wat niet echt kijkers aantrekt. Zal tuurlijk de filmpjes posten, op een gevarieerde manier dat het nog leuk blijft om het te volgen.

Ik hoop dat ik duidelijk antwoord heb gegeven op je vraag?:)

Op dit filmpje hoor je de mine ook letterlijk 'sissen':) Echt een leuke cake, waar dan wel een hoog prijskaartje aanhangt.. ( vind ik persoonlijk )

Mooi gefilmd Masterbsc, leuke pot die mc thunder. Alleen wel jammer dat belgische gelijkwaardige knalcakes(neem als voorbeeld de nitrate cake)zo'n 5 euro goedkoper zijn! Al heeft deze wel een mine:)

grtz

NOG 26 DAGEN TE GAAN!!!!!!!

In 2008 hadden we, door bepaalde privé problemen, niet echt een 10.00 uur project kunnen schieten. Het bestond toen ook uit een nitrate cake + dart ( fluit potje van Original ). Dit is jammer genoeg niet gefilmd.

Afgelopen jaar, 2009, hadden we al een beter project kunnen schieten. Dit bestond uit:
- 2 x The blizzard ( hardix )
- 2 x Thundering heaven ( Original )

Dit vond ik een erg geslaagd projectje, vooral omdat de thundering heaven echt de bombettes eruit ramt! En in combinatie met fluit is het natuurlijk echt perfect. Maar goed, hier dus het filmpje:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Aangezien 31 december nadert, wil ik de sfeer erg hoog houden. Ik zal dan in dit topic een erg hoog sfeergehalte kweken.

De filmpjes zorgen al voor de nodige sfeer, en ik ben dan ook van plan stukken te SCHRIJVEN! Dit zal op echte gebeurtenissen gebasseerd zijn, maar aangezien ik niet 100% alles weet op te noemen wat ik rond oud en nieuw beleefd heb, zullen kleine details verzonnen zijn.

Op naar de volgende mijlpaal: de vakantie!

HAhaha schaam me dood. Heb waarschijnlijk Pfeifer, en was om 18:51 klaar met uploaden van een nieuw filmpje. Maar was in slaap gevallen.. en nu net wakker geworden..:bonk:

Maarja iedergeval, hier heb ik een filmpje van de vooravond. Een vriend van mij filmt dit, die jullie misschien wel herkennen ( kwa stem ) van de filmpjes uit 2008/2009. Hij praat er steeds maar al te graag doorheen, hoevaak ik dit ook zeg dat het erg hinderlijk is.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

4 x Happiness :) Nog 25 dagen!!!

Nog 24 dagen!!!

Zal vanaf nu heel de tijd filmpjes gaan posten!! Meerdere per dag.

Heb hier een filmpje in elkaar geknutseld. Waar het over gaat? Nergens..:bonk:

+ YouTube Video

HAhaha schaam me dood. Heb waarschijnlijk Pfeifer, en was om 18:51 klaar met uploaden van een nieuw filmpje. Maar was in slaap gevallen.. en nu net wakker geworden..:bonk:

Maarja iedergeval, hier heb ik een filmpje van de vooravond. Een vriend van mij filmt dit, die jullie misschien wel herkennen ( kwa stem ) van de filmpjes uit 2008/2009. Hij praat er steeds maar al te graag doorheen, hoevaak ik dit ook zeg dat het erg hinderlijk is.

movie

4 x Happiness :) Nog 25 dagen!!!

Ik heb zelf ook veel slap en dronken geloel op mijn filmpjes. Maar ik mis de sfeer op de filmpjes zonder dat gewouwel man. Dat geijl maakt het nou juist leuk vind ik. Ik mis dat soms wel eens aan bepaalde films, ook bij mezelf. Heel veel vuurwerk staat dan centraal, terwijl juist de mensen achter het vuurwerk het feest mooi maken!

Dus wees niet te hard voor jezelf. Beetje geloel op je video's vind ik niet erg.
:bye:

Inderdaad, ik vind het ook niet heel erg maar bepaalde mensen in ons groepje blijven maar ***len enzo, en er zit 1 gek tussen die allemaal onzin roept hahaha.

Maarja vind het zonde dat er dan filmpjes verknalt worden waar ik dan die hele dag me best voor doe. Neem toch wel de moeite om heel de dag door te filmen, terwijl hun heel de tijd lol hebben. En sommige hebben dan niet eens vuurwerk, dan denk ik: Okee, je hebt geen vuurwerk, maar kom dan ook niet nog eens mijn filmpjes verknallen. Ze steken dan mijn vuurwerk af, plus ze verknallen mijn filmpjes. Dan word het wel een beetje te gek..:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan