Masterbsc1

Status
Niet open voor verdere reacties.
LOL, er is zelf een matje gemaakt (er zijn een aantal knallers aan een lont vastgemaakt) en dan heet het gelijk een mini mascleta:bonk:

Verder heb je wel leuke filmpjes, thnx voor het posten:wink:

Denkje dat je dit serieus kan nemen? Dit is gewoon voor de lol zo genoemd.:p

Jij en ik weten zelf wel beter wat een mascleta is toch?:)

Nog 37 dagen te gaan!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dit waren alleen maar 'spaanse' knallers. Zoals mammoth en supero.

Mijn mening: Een erg leuke traditie: stook moment!! Dit jaar hadden we voor een spaanse tint gekozen:)

Laatst bewerkt:
NOG 36 DAGEN TE GAAN! Dit betekend dus dat we nog maar 5 weken en 1 dag te gaan hebben!

Hiertussen in komt nog sinterklaas, de kerstvakantie en 1e/2e kerstdag. Voor de meeste is het over 3 weken ( en 2 dagen ) al kerstvakantie, en dat betekend dus dat het erg snel gaat!

Jullie kunnen jullie vast wel het gevoel herrinneren van voorgaande jaren, kerstvakantie, lekker nog de folders bekijken van dealers uit de buurt!:)

Heb een filmpje voor jullie, en op 1 dec. komt er een soort compilatie van de laatste 2 jaren. Daarna zal ik zoveel mogelijk posten tot oud en nieuw. Hoop dat jullie ervan kunnen genieten!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mijn mening: Erg goede knallers. Knallen erg hard, en doen niet veel onder van dé knaller van het moment: De fenix nitraat. Echter vond ik de supero wel harder gaan dan de mammoth.

Laatst bewerkt:
34 dagen te gaan!
+ YouTube Video

Mijn mening: Erg goede mat. Hij is erg snel voorbij, maar zijn geld zeker waard! Zeer unieke, harde mat.

Hoop dat mijn filmpjes een beetje in de smaak vallen? Is er toevallig Animo naar een DVD van 2010/2011?

Mijn plan is om een DVD te maken. Er word binnenkort een Logo voor mij gemaakt, waardoor mijn filmpjes makkelijk te herkennen zijn.

Dit zou er op de DVD komen te staan:

- Een selectie van de beste filmpjes van oud en nieuw 2010/2011
- Sfeerfoto's + project/product foto's
- Extra's: Tussen het jaar door stoken
- Een ontworpen menu + mijn nieuwe logo

Een idee is om van elk filmpje een hoofdstuk te maken, zodat het makkelijk door 'skippen' is naar een filmpje. Bij elk filmpje komt er een title te staan onder in het scherm.

Ik probeer alles zo goedkoop mogelijk te houden. Er zal een keuze gemaakt kunnen worden, tussen de 'budget dvd' en de 'luxe dvd'.

Budget DVD: Een DVD zonder plastic hoesje, maar een simpel papieren hoesje.

Luxe DVD: Een DVD met een plastic hoesje. Dit hoesje word versierd met een voorkant en een acherkant. Op de voorkant zal de naam staan van de DVD etc. Op de achterkant zal een tekst komen te staan en foto's etc.

Dit zijn nog maar ideeen, de DVD zal ergens in januarie te koop zijn.

Is er intressen?

Laatst bewerkt:
Nog maar 33 dagen te gaan!!!!!!

Voor de mensen die de kriebels stevig te pakken hebben, die echt niet kunnen wachten:

+ YouTube Video

En zoals je hoort: 'Echt f*cking mooi':) haha

Mijn mening: Klein maar fijne cake. 5 shots, met een grote uitwerking! Je hebt 3 verschillende, oranje/rood/groen. Oranje is naar mijn mening is mooiste! ( golden willow )

Nog precies een maand te gaan! Had vandaag het eerste foldertje binnen gehad, was super blij!:D

+ YouTube Video

Mijn mening: Een geweldige knaller. Eerst een lekkere lange vlam, gevolgd door een enorme dreun! Zit wel een aardig prijskaartje aan.

En ik vroeg of er nog intresse was in de DVD, geen reactie erop gehad. Dus mijn vraag opnieuw: Intressen?:)

Ja zeker intressen in een DVD. Ben weer blij me de nieuwe filmpjes:D
Ga zo door, verveel ik me ook niet zo tijden het wachten op de groten dag

Het is eindelijk 1 december!!!!!

Dit betekend nog maar 30 dagen te gaan. Dit betekend dus ECHT aftellen. En aftellen = FILMPJES FILMPJES FILMPJES!!!

Hierbij wil ik jullie een filmpje laten zien, die een beetje een overzicht geeft van de filmpjes die je kan verwachten. Dit is uiteraard maar een globaal overzicht, heb nog veeeeeeeeel meer.

+ YouTube Video

Veel kijk plezier, en hoop op leuke reactie's!

ps. Het filmpje bevat muziek. Graag geen commetaar over dat ik het beter niet kon doen, dit was JUIST de bedoeling. Ik wil niet dat de lol van de filmpjes er al af is. Dan hoef ik namelijk de losse filmpjes niet meer te posten toch?

Er is trouwens een fout met het filmpje. Ik heb het filmpje in 2e gesplitst, waardoor het uploaden beter ging. ( half gaar internet:p ) En daardoor word 2 x het zelfde liedje afgespeeld, ipv meerdere liedjes. En het volume staat wat hoger dan ik had ingesteld. Maarja, het zij zo.

De filpjes geven een leuke sfeer weer. Heb er alweer zin aan :D
Muziek kan leuk zijn maar moet wel een beetje op de achtergrond zijn (is mijn mening).
Anders hoor je de geluiden haast niet

He Master,

Leuk filmpje. Volgende keer als het kan de muziek meer naar de achtergrond. En een liedje uitzoeken van minder hetzelfde. Voor de rest erg leuk filmpje!

Bedankt voor de reactie's! En de knaller, lees even mijn bericht. Had gezegt dat er wat fout was gegaan! Maar daar is niks meer aan te doen..:p Vanavond weer een filmpje zoals jullie gewend zijn!:thumbsup:

Bedankt voor de reactie's! En de knaller, lees even mijn bericht. Had gezegt dat er wat fout was gegaan! Maar daar is niks meer aan te doen..:p Vanavond weer een filmpje zoals jullie gewend zijn!:thumbsup:

Had ik daarvoor al gelezen. Vindt dat nummer zelf gewoon teveel van hetzelfde. Als het nou "Old school" Trance was zoals: Gigi di Agostino: I fly with you of, The riddle, Safri duo: The bongo song, Liqiudo: Naroctic(remix mag ook) zou zijn geweest oke... Maar deze "New school" Trance(als dat het al is)is echt te bagger. Doe of Trance, of een bandje niet van allebei wat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan