Masterbsc1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan er ook met 3 filmen...

Iedereen heeft zijn styl van filmen, ik doe het zo en het heeft aardig wat succes. Je moet zelf weten hoe je het aanpakt, elk filmpje voegt toch waarde toe.

Sorry maar vuurwerk afsteken op een kinderspeelplaats is in mijn ogen al niet goed.
En vuurwerk afsteken op speeltoestellen hoe je het ook filmt voegt in mij ogen helemaal niks toe aan deze site.

Zolang ie maar geen spullen kapotmaakt,
En kijkt dat er niemand dichtbij loopt is et allemaal best vind ik:p

Helemaal mee eens. In principe kun je overal stoken (met knallers ook.) Als je inderdaad maar oplet dat je niks kapot maakt en er niemand reëel gevaar loopt. Reëel in de trend van niet direct. Er kan eens een keer iets opspatten of dergelijke dingen. Maar dat is allemaal indirect en zo goed als niet te voorkomen.

Laatst bewerkt:
@ Bjorn, misschien dat jij het anders ziet. Heb jij in mijn filmpjes een spelend kind gezien? Op oud en nieuw is het standaard dat we op die plek ons vuurwerk afsteken tot een uurtje of 12 s'middags. Elk jaar geen problemen gehad, geen klachten, geen spelend kind gezien op oud en nieuw.

Regel 1 bij mij is veiligheid. Meeste gevallen is dit zeker te doen, maar over andere mensen heb ik niks in te brengen. Ik sloop niks, doe niet gevaarlijk met vuurwerk en heb dan ook geen problemen meegemaakt in mijn omgeving.

Gelukkig blijven mijn filmpjes in jou ogen dat het geen waarde toevoegt. Heb tot nu toe er nog niks over gehoord.

Kritiek is welkom. Maar om nou gelijk te zeggen dat dit geen waarde toevoegt, vind ik wel gelijk te hard van stapel. Dit speeltoestel ging trouwens zoiezo weg na een week want ze zouden het vervangen door van die grote ronde stenen.

Laatst bewerkt:
@ Bjorn, misschien dat jij het anders ziet. Heb jij in mijn filmpjes een spelend kind gezien? Op oud en nieuw is het standaard dat we op die plek ons vuurwerk afsteken tot een uurtje of 12 s'middags. Elk jaar geen problemen gehad, geen klachten, geen spelend kind gezien op oud en nieuw.

Regel 1 bij mij is veiligheid. Meeste gevallen is dit zeker te doen, maar over andere mensen heb ik niks in te brengen. Ik sloop niks, doe niet gevaarlijk met vuurwerk en heb dan ook geen problemen meegemaakt in mijn omgeving.

Gelukkig blijven mijn filmpjes in jou ogen dat het geen waarde toevoegt. Heb tot nu toe er nog niks over gehoord.

Kritiek is welkom. Maar om nou gelijk te zeggen dat dit geen waarde toevoegt, vind ik wel gelijk te hard van stapel. Dit speeltoestel ging trouwens zoiezo weg na een week want ze zouden het vervangen door van die grote ronde stenen.

Die je bij de filmpjes van vorg jaar ziet toch? ik vind je filmpjes wel erg leuk, en volg je topic! gzd!

Jaa klopt helemaal. Daar zie je het al dusja.. En bjorn, ik wacht met smart op de waarde die jij aan dit forum gaat toevoegen.

Meer filmpjes, minder posts! Dit is al bijna een hele pagina zonder filmpjes, dat mag niet gebeuren, toch?

:handsup:

:wink:

Probeer al uren een filmpje op youtube te krijgen.. word er een beetje gek van.

Ben nog bezig, en anders komtie toch echt morgen! Kan wel alvast verklappen dat dit het wachten waard is... :)

De film die ik beloofd had krijg ik maar niet geupload. Dat maakt niet uit, ik zorg wel dat ik het op 1 of andere manier voor elkaar krijg, en ik post het als het 1 december is.

Wel zo leuk, dan zijn we weer een mijlpaal voorbij:D

Om toch maar met een filmpje te komen, heb ik dit voor jullie geupload. Ging niet zoals verwacht, maar dit jaar beloof ik een beter werkend projectje!
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mijn mening: Een lekkere budget singleshot. Schiet niet te hoog waardoor de knal nog erg goed is! Haalt het helaas niet bij de grotere broer van de Lesli serie, de Knock out.

Laatst bewerkt:
Ook weer een mooi filmpje, jammer dat het projectje niet helemaal liep zoals gepland. Volgende keer beter :D

Haha die vrouw zit echt in zeker 15 filmpjes haar deken uit te schudde. Weet niet wat er in heeft gezeten.. :D

Het gaat echt heel hard, voor je het weet is het zover.

De dag waar we opgewacht hebben. Ik hoop dat jullie al leuke ideeen hebben voor oud en nieuw? Mijn vraag aan jullie is: Hebben jullie leuke/originele ideeen voor projecten? Dit kan van mini mascleta's naar doorlont ( cake's ) project zijn. Maar bijv. een doorlont project met matten mag ook. Alles is welkom!

Ik heb hier een mini mascleta filmpje, dit is een verbetering van het jaar hiervoor.

Nog 39 dagen te gaan!
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik hoop op veel ideeen en leuke/originele ga ik ook zeker uitvoeren! Dit word natuurlijk ook zeker gefilmd:)

Kom vooral met projecten voor overdag, en voor legaal vuurwerk! Illegaal vuurwerk en siervuurwerk kan ook, word ook gewaardeerd alleen ik zoek meer voor legaal overdag.

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Ligt aan jou pc. Hier doen alle filmpjes het gewoon, zelfde geld voor mijn andere pc's en nog geen klachten over gehad.

Zijn er al ideeen? Had zelf al wat in gedachte maar houd ik liever voor mezelf:) Dat zien jullie dan wel...:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan