MasterBsc

Ja klopt ik heb zo'n 500 filmpjes ofso , misschien wel meer. Alleen altijd problemen met uploaden, dat is meer het probleem dat er zo weinig filmpjes zijn in me topics.

Internet verbinding doet het vaag en dan midden in het uploaden dan stopt ie er mee.

mooie filmpjes weer indd!

maar waar heb je die vrazja peterarda's gekocht als ik vragen mag?

Waren vorig jaar nog verkrijgbaar bij de Zena ''De Bunker''
Hoe het dit jaar zit, weet ik niet

@Masterbsc, leuk film topic, kan niet wachten op meer,
jammer dat je internet / youtube niet mee wilt werken:sad:

Ja klopt ik heb zo'n 500 filmpjes ofso , misschien wel meer. Alleen altijd problemen met uploaden, dat is meer het probleem dat er zo weinig filmpjes zijn in me topics.

Internet verbinding doet het vaag en dan midden in het uploaden dan stopt ie er mee.

Dan moet je misschien eens proberen om geavanceerde upload te doen. Uploads kunnen dan hervat worden. Heb het zelf nog niet geprobeerd maar als je internet steeds uitvalt is het het proberen zeker waard. Als deze tip niet werkt kan je misschien iemand vragen die voor je wil uploaden of je doet het op je werk of op school ofzo dmv een usb stick.

MasterBsc, erg leuke filmpjes, goede kwaliteit, en goede producten, ben benieuwd naar de rest. :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Een erg lange mat die ook nog eens zeer hard knalt! Had dit totaal niet verwacht. En zoals je hoort in het filmpje: Ik had gewoon een piep in mijn oren.

prijs/kwaliteit verhouding is in dit geval een dikke 10 waard. Voor de mensen die geen 100.000 klapper kunnen kopen ( ook al is het niet met elkaar te vergelijken ) is dit een zeker goed alternatief. Je krijgt een zeer lange rol die ook zeer hard knalt. 00:00 waardig.

Een project van 2 x L101 en 2 x Z39. Beide zijn het zeer goede cake's.

De L101 is goed vanwege de goede burst en de leuke gevarieerde effecten. Vaak hebben ze ook een tail, en een leuke finale van 4/5 shots. Het krachtige aan deze cake is dat hij een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft.

De z39 vind ik erg goed, vanwege de wat dikkere boeketten die eruit komen dan de L101. De 16shots palm cake's van deze lijn zijn al helemaal super! Die hebben erg dikke boeketten ( filmpjes volgen nog ) . Een ook bij deze: Een erg goede kwaliteit/prijs verhouding.

Ofterwijl: Aanraders! En of je ze nou los afsteekt of in een project, allebij is het super!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik had het btw op het laatste moment doorgelont, en deed dat simpel met 3mm visco lont en ducktape. Had gedacht dat de timing wel goed zat, maar was blijkbaar niet zo haha.

+ YouTube Video

5.000 rolletje, voor de snipper liefhebbers. Ja wat moet je er nog over zeggen: Prima rolletje, voor de mensen met een klein budget en ook voor de mensen met een groot budget.

Om lekker je dag mee door te komen, en om lekker veel snippers achter te laten op 'plaats delict'..:)

Let trouwens niet op dat ventje die soort van kreunt op het laatste moment.

In plaats van alleen maar harde matten en rollen, begonnen wij de dag met een simpel doorlont matje.

Dit was even een kruitsnuif testje, een kwartier voor ons 10.00 project.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Om een 2e filmpje er snel achteraan te gooien, omdat ik zo lang niet heb geupload.

Hoef verder niks over deze knaller te zeggen..:D

Nog ruim 2 maanden, en filmpjes genoeg!

Beste vuurwerkfreaks,

Na een maand een dood topic te hebben, dacht ik weer eens een filmpje te posten. Ik had een leuk filmpje voor deze dag bewaard. Jaja, het is weer 1 december!! Ik ga dood van de spanning, zit alleen maar vuurwerklijstjes te maken. Ik hoop dat ik het nog een beetje kan uithouden! Nog 3 weken en het is vakantie.

Ik ben van plan af te gaan tellen, en nu vollop op een hoog tempo filmpjes neer te gooien. Het is alleen zo ***** met mijn verbinding, dat ik amper kan uploaden. Maar ik hoop dat dat wel goed komt!

Ons ziekste knalproject die ik tot nu toe heb gefilmd: Valencia 150 ( mini mascleta )

( Ik hoop niet een bericht te krijgen van Task force haha )

http://www.youtube.com/watch?v=vZRPBFkCwXA&feature=player_profilepage

Mooi filmpje. En hopelijk blijft je internetverbinding een beetje stabiel want IK WIL MEER FILMPJES.

Geweldig!

Weet je wat het pas zou afmaken, een knalcake en een fluitpot aan het eind.

Maar zo is het al toppie!

Ja eigenlijk wel he! Maar ons 10:00 project was al 4 fluitcake's en 4 knalcake's. Dit word allemaal door 2 mensen gefinanceerd, en die zijn allemaal nog onder de 18. Projecten zoals in de VuurwerkCrew filmpjes zullen wij niet echt maken..:)

Back
Bovenaan