MasterBsc Oud en Nieuw 2010/2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Startpost is aangepast. Alle filmpjes die tot nu toe zijn geupload heb ik in de startpost onder de goede catogorie gezet. Ook heb ik de Promo's erin gezet, die je via een verkleind schermpje kan kijken.

Veel kijk plezier!

Aardige filmpjes. Gebruik je zo'n HD pocket cam om te filmen?

Nee, ik gebruik een digitale camera. En die filmt niet in HD, alleen ik upload het in HD omdat anders de kwaliteit een beetje verloren gaat via youtube en vimeo:)

Voor de geintresseerde: Canon ixus 8215. Is een erg degelijke camera, en toen der tijd ( in 2008 ) 200 euro, en 250 euro met 2GB kaart en een extra accu etc. Denk dat je voor die prijs nu wel degelijkere camera's hebt, maar ben er erg blij mee.

Gezien de kwaliteit van het beeld en geluid is het dan inderdaad een erg degelijk foto cameraatje.

Aangezien ik dit filmpje toch gemaakt heb voor het desbetreffende topic, kan ik hem net zo goed hier plaatsen:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Aangezien wat problemen met de laptop, kan ik voorlopig geen filmpjes uploaden jammer genoeg. Dat zal betekenen dat dit topic even zijn winterslaap zal gaan houden.

Het liefst wil ik wachten tot Het nieuwe vuurwerkseizoen, en er weer een aftel-topic van ga maken. Dat viel vorig jaar in de smaak bij de freaks, dus ik hoop dat het dit jaar hetzelfde zal zijn! Ik heb een stuk of 400 filmpjes gemaakt, niet allemaal toevoegende filmpje, sommige met bijvoorbeeld een nitraat of wat dan ook maar toch leuk om te posten. De DVD word een twijfel geval jammer genoeg..

Ik hoop dat er nog wel mensen blijven kijken naar de oude filmpjes, te zien op: www.youtube.com/masterbsc1 , waar de filmpjes van vorig jaar allemaal op staan. De nieuwe filmpjes komen uiteindelijk ook op dat kanaal te staan, maar eerst wil ik het via vimeo verder gaan doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan