MasterBsc Oud en Nieuw 2010/2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een grappige mat, voor die 2 euro is het geen miskoop! Neem wel voldoende afstand, deze knallers vliegen nog wel eens weg. Wat een minpuntje is, dat er knallers niet afgaan. Wat dan een voordeel van dat nadeel is, dat je de knallers gewoon kan afsteken omdat ze visco lont hebben ipv schiet lont. De knallen zijn erg goed te noemen, doffe knallen die harder gaan dan een chooet banger.

Laatst bewerkt:
De trailer word door bepaalde problemen even verzet, voor de geintresseerde stuur maar een PM als je wilt weten waarom, en wanneer hij komt.

Erg mooie compilatie!
Vindt die compilatie filmpjes toch altijd mooier dan losse filmpjes zonder muziek.

Ik ga hem binnenkort verbeteren en een nieuwe posten, die moet beter zijn! Hoop dat ik een kippenvel moment kan maken..:D

Vraag me niet waarom, maar morgen komt er een promo nr2 haha. Misschien zijn de 2 promo's de vervanger van de trailer.. aangezien er wel wat intresse is opgewekt.

Een grappige mat, voor die 2 euro is het geen miskoop! Neem wel voldoende afstand, deze knallers vliegen nog wel eens weg. Wat een minpuntje is, dat er knallers niet afgaan. Wat dan een voordeel van dat nadeel is, dat je de knallers gewoon kan afsteken omdat ze visco lont hebben ipv schiet lont. De knallen zijn erg goed te noemen, doffe knallen die harder gaan dan een chooet banger.

rook blijft lekker hangen hehehe

@ Jupiler, het was echt ongelofelijk hoe die rook bleef hangen. Gewoon echt windstil en mistig, en dan ook nog eens het rook van het vuurwerk. Het was eigenlijk een wonder dat in onze omgeving(die van MasterBsc en van mij) het om 12 uur vrijwel mistvrij was:D

@Jupilerfreak, hardstyle gebruiken voor een vuurwerkfilmpje is eigenlijk ook niet mijn stijl, maar ik wou weer eens wat anders.:)

@knalvuurwerkfreak, haha dat is onze psychopaat die elk jaar weer mee gaat..:bonk:

Deze promo vindt ik mooier dan die eerste.
Weet je al of je nog een dvd gaat maken en wanneer kom die uit dan? :)

De DVD zal er zeker komen. Wanneer die uitkomt is een lastige vraag waar ik niet goed antwoord op kan geven. Wat ik hoop is rond februarie. Een goede DVD trailer zit er misschien ook niet in, omdat mijn broer dat voor mij zou doen maar die heeft het te druk helaas met zijn studie.

Ik kan zelf wel een trailer maken, maar dat zal lang niet zo goed zijn dan dat hij het zou doen, aangezien hij meer oog heeft voor de kleine details en hij heeft de nodige programma's en ervaring ervoor.

Ik zal vanaf vandaag weer doorgaan met filmpjes posten!

Een geweldige mat! Vorig jaar voor het eerst mogen horen, en was echt onder de indruk. Wat een geweld komt hiervan af! Letterlijk oorverdovend.

Laatst bewerkt:

Echt goede kwaliteits fonteinen voor een zeer lage prijs! Ze kosten 1,25 voor 4 fonteinen, en bevatten sinds vorig jaar 2 verschillende effecten( dus 2 x 2 effecten ) , wat het jaar daarvoor 4 verschillende effecten waren. Ze duren ook vrij lang, sommige een kleine 20 seconde en de ander weer een halve minuut. Sommige wijken zelfs zo erg af dat ze een minuut duren:)

Een stooksessie van meerdere Chooet match crackers ( aantal onbekend ). Echt heerlijke strijkers zijn het. Goede kwaliteit, met een zeer harde knal! Om even een feit boven tafel te gooien: Ze gaan zeker harder dan corsairs. Een goede vertraging, een goede knal én een zeer goede prijs! Kwaliteit/Kwantiteit verhouding is zéér goed:thumbsup:

Alles moet op!

Een mat van het merk Lesli. Het tempo is sloom tot redelijk, de knallen zijn fel en niet bepaald hard. Een optie om hem harder te maken en sneller, is door hem dubbel te vouwen waardoor je 2 lagen krijgt. Hij kost 3,25. Ik vind hem het geld waard. Het crackling potje presteerde nog best goed. Ik heb ze slechter gehad iedergeval..:) En als je goed kijkt op het laatst zit er een 'finale' bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan