Massive Willows

Ontopic dan: wat is de reden dat de massive willows niet binnenkomt? Te laat binnen? Hebben anderen hier ook iets van vernomen die deze elders in bestelling hebben staan?

Poeh wat een box, precies zoals productie filmpje. Knalt erg mooi laag waardoor hij nog meer indruk maakt.
Helemaal mee eens alleen in miste wel een finale. Iedereen had zoiets van huh is ie wel helemaal afgegaan?
De kleinere tubes vielen me ook reuze mee. Was niet hinderlijk of echt veel kleiner.

Fotootje.

1000063280.jpg

Deze ziet er wel vet uit Stefan, maar was de burst max? Het is een vette rambak namelijk. Alleen had wel het gevoel huh nu afgelopen?? Puur denk ik omdat er geen finale op zat. Mix caliber is vet namelijk

Deze ziet er wel vet uit Stefan, maar was de burst max? Het is een vette rambak namelijk. Alleen had wel het gevoel huh nu afgelopen?? Puur denk ik omdat er geen finale op zat. Mix caliber is vet namelijk
Naar mijn weten had deze box geen kooi dus ik was echt verrast door de harde burst. De kleinere kalibers klappen vanzelfsprekend minder maar dat hoor je ook in de video wel goed terug! Ik miste inderdaad ook een duidelijke finale.

Ben ik de enige die het juist fijn vond dat er geen finale in zat? Heerlijk voor in shows of om er je eigen finale achter te zetten.

Back
Bovenaan