Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoe laat heb jij deze besteld? Ik hoop dat ik bij de 1e drie bestellingen zit die hem uitgeleverd krijgen79 euro met kortingscode bij Vuurwerkmaasenwaal.
Heb hem niet besteld.Hoe laat heb jij deze besteld? Ik hoop dat ik bij de 1e drie bestellingen zit die hem uitgeleverd krijgen
Besteld om 18:32
Helemaal mee eens alleen in miste wel een finale. Iedereen had zoiets van huh is ie wel helemaal afgegaan?Poeh wat een box, precies zoals productie filmpje. Knalt erg mooi laag waardoor hij nog meer indruk maakt.
En de video van dit exemplaar:Helemaal mee eens alleen in miste wel een finale. Iedereen had zoiets van huh is ie wel helemaal afgegaan?
De kleinere tubes vielen me ook reuze mee. Was niet hinderlijk of echt veel kleiner.
Fotootje.
Bekijk bijlage 1807318
Naar mijn weten had deze box geen kooi dus ik was echt verrast door de harde burst. De kleinere kalibers klappen vanzelfsprekend minder maar dat hoor je ook in de video wel goed terug! Ik miste inderdaad ook een duidelijke finale.Deze ziet er wel vet uit Stefan, maar was de burst max? Het is een vette rambak namelijk. Alleen had wel het gevoel huh nu afgelopen?? Puur denk ik omdat er geen finale op zat. Mix caliber is vet namelijk
Lekker hoor. In de pocket voor dit jaar!Pfoe mooie bak hoor. Misschien volgend jaar