Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als je wat hoort, zou je dit dan ff door willen spelen. Ben zeer benieuwd..Jaa alleen heb nog niet gehoord welke
Dat zou wel heel erg naai zijn zeg. Hangt natuurlijk van de reden af maar is wel gewoon k u tToevallig zojuist contact gehad met maas & waal. De massive willow komt niet binnen bij hun
Bedoel je Hello? Voor zover ik op de site zie verkopen ze geen Katan.2e kerstdag geven ze 30% korting op alles van Katan voor diegene die deze box is misgelopen. Liep zaterdag de showroom/tent in, maar was niet de bedoeling, waren nog niet geopend. Kon dus niet zien wat er stond opgebouwd van Katan.
Haha dit moet een grap zijn…. Doe je zo’n actie; is er niks leverbaar. Ik ben echt benieuwd wat ze verzinnen als vervanger. Hopelijk niet zo’n gare katan box aangezien ze daar toch al een outlet mee doen.Toevallig zojuist contact gehad met maas & waal. De massive willow komt niet binnen bij hun
Ben wel heel benieuwd naar de vervanger hiervoor!
2 KG NEM, 162 schoten en (tot) 30mm, ik hoop op een waardige vervanger.
Nee geen Hello. Betreft echt Katan volgens hun en staat niet op de siteBedoel je Hello? Voor zover ik op de site zie verkopen ze geen Katan.
Denk het ook. Daarnaast bob van de site gehaald. Reageren ook niet op berichten erover. Beetje vreemde zaak als je het mij vraagt.Was die massive willows dan puur een lokkertje?
Dat zou heel raar zijn. Maar het is hier nu 1x door iemand neergezet zodat dat er iets is geconfirmerdBijzonder, veel mensen dit artikel besteld die anders nooit naar deze winkel zouden gaan. Ongetwijfeld ook genoeg freaks die extra artikelen erbij hebben gekocht aangezien ze toch naar deze winkel gingen. Om vervolgens het artikel niet uit te leveren waarvoor de meeste überhaupt naar deze kwamen is vrij opvallend...
Okay! Helaas niet op Hello anders had ik ff heel flink ingeslagen van de Forza-lijn!Nee geen Hello. Betreft echt Katan volgens hun en staat niet op de site
Ben benieuwdKreeg op Facebook Messenger: “Ik hou je dezer dage ff op de hoogte”
Weinig concreets..
Toevallig zojuist contact gehad met maas & waal. De massive willow komt niet binnen bij hun
Blijkbaar wel, als ze direct antwoorden. En ze zijn ook open tweede kerstdag. Er wordt verder niks van gezegd toch?Heren, het is kerstavond, morgen kerst en dag erop 2de kerstdag......
Denken jullie echt dat winkeliers momenteel bezig zijn met een boxje die ze niet geleverd krijgen?
Geef het een paar dagen.