Massive Crackling

Bij mij gingen ze niet zoals bovenstaand filmpje, maar goed waren ze ook niet.

Thunderlord zijn zoals gezegd 100x beter. Dit had net zo goed cat1 kunnen zijn.

Het moet wel een productiefout zijn geweest ofzo. Of een verkeerd label als ze in dezelfde fabriek worden gemaakt. Ik weet het ook niet, maar gek is het wel.

De knetterlinten Aldi 2023 (F1) stookten beter dan dit spul.

Meest waarschijnlijk is er in de productie iets misgegaan, dit kan anders niet kloppen. En dat voor 10 euro voor zo'n pak, het was echt helemaal niks.

Er stond toch echt Massive Crackling op het doosje hoor en daar kwam dit effect uit i.p.v. iets vergelijkbaars met de productvideo. Heb de kraakstaaf namelijk helemaal niet besteld en ook niet als vervanging gekregen ofzo, omdat ik juist naar een waardige vervanger van de Orc zocht.

Bekijk bijlage 79526

Wat me ook opvalt is dat de lontjes dus aan de bovenkant zitten. Dit betekend dus indirect dat er nooit een stijglading in kan zitten?

Altijd al zo moeten zijn of echt een hele dikke productie fout.
Lontje zat bij mij ook aan de bovenkant maar de uitwerking was niet zoals op je video eigenlijk een soort knetterking.

Gewoon slechte knetterbal xl in een kokertje gepropt.
Dat is en was het ook. Niets bijzonders. Geen aanrader

ik had ze ook op deze manier en voelde me volledig opgelicht.. gewoon een totaal ander product..
Ja ik voelde me ook knap hard opgelicht. Als ze nou iig het type effect hadden maar kewoon slecht was het nog weer anders geweest, maar dit is volledig wat anders. Heb ze aan mn neefje en nichtje gegeven na een paar te hebben geprobeerd. Helemaal ruk.

Dat zit er wel degelijk verschil in oude en nieuwe batch. Zonde
Haha ja had ze bij jou gekocht. Maar helaas bij mij was het een slechte knetterbal xl effect. Eigenlijk niets bijzonders, zeker niet voor de centjes.
Zelfde geldt voor de kraak staaf, het is dat jullie die goedkoop hadden staan. Maar voor de verkoop adviesprijs is het niet veel.
Ik zeg snel uit het assortiment deze rommel. Hahaha

Het blijft helaas handwerk in China, sommige batches presenteren zich niet helemaal zoals afgesproken ten tijde van de productie.
Zeg maar gerust helemaal niet.
Haha.
Gelukkig is het geen extreem duur product. Maar gelukkig is er wel wat aan te doen.
Snel communiceren in China dat het anders moet..
Anders heb en jullie straks crosette cakes waar peonys uit komen,, of brocade crown cakes waar crackling uit komt etc..
Goed op de vingers tikken bij die chinezen

Deze waren dus niet all at once. Helaas was de nieuwe 2.0 versie er nog niet toen ik ging afhalen. Deze oude versie was afgeprijsd naar 7 euro per pakje. Dus kreeg 2 pakjes van deze ipv 1 van de 2.0.

Back
Bovenaan