Mash-Up Box [Afgekeurd]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Mash-Up Box
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 2 cakes met 20 schoten
Effectomschrijving: ...
Stijghoogte: ...
Afmeting cake: ...
Richtprijs: € 55,00
Internet voorverkoopprijs: € 47,50
O.a. te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl

Film demo 2016:

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Vuurwerkvisie voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha Airforce, hoorde het ook gelijk! Zal wel niet, helaas..

Vind het wel een mooie box, mooie afwisseling en goede effecten. Af en toe effecten niet heel mooi uitgewerkt, maar voor 24 euro per cake toch wel een leuk boxje!

Voor 47 euro heb je gewoon leuke blokje vooral cake 2 vind ik mooie hoplijke komen ze snel online te staan ken ik hem bij me bestelling doen

Ziet er gruwelijk uit hoor! Prima prijs, dikke rammers, deze zet ik waarschijnlijk toch ook nog op de lijst!

Als de demo filmpjes me overtuigen schaf ik er zeker 1 aan. Dan heb je echt waar voor je geld.
Voor nu een pracht box. Hopen dat dit zo blijft.

Ik vraag me toch af of deze film wel op 100% snelheid loopt, of dat de effecten vertraagd zijn door de snelheid van de film te vertragen.
Als je kijkt naar het afvuren duurt het best lang voor zo'n bombette knalt.

Verder: prijs/kwaliteit verhouding lijkt prima in orde.

Zijn de effecten die je op de video ziet ook wat je als consument krijgt? Of is dit z'on gepimpte versie voor de demo's.

gepimpt. 100%. de max charge wordt zonder kooi geleverd en de cakes zijn tevens cakes uit de Zena Revolution. deze valt erg tegen qua burst. niet aanschaffen zonder een winkeliersdemo gezien te hebben heren!

gepimpt. 100%. de max charge wordt zonder kooi geleverd en de cakes zijn tevens cakes uit de Zena Revolution. deze valt erg tegen qua burst. niet aanschaffen zonder een winkeliersdemo gezien te hebben heren!

ik heb deze cake's toch echt niet gezien in de revolution hoor afgelopen jaarwisseling.
En hoe weet je dat deze zonder kooi gelverd wordt?

En hoe kom je aan de informatie dat er cakes in zitten uit de revolution?

Back
Bovenaan