Ik vond het een leuk gecomponeerd stukje vuurwerk.
Naar aanleiding van de reactie van Gerwin word ik toch steeds nieuwsgieriger naar het antwoord op mijn vraag (welke ik al eens eerder stelde in het filmpjestopic van Moontan betreffende mascleta's): Zijn er spelregels voor het opzetten van Mascletas? En zit er een achterliggende (misschien meer diepergaande) gedachte achter het fenomeen Mascleta? Of is het gewoon een kwestie van bizar heftig knallen?
Wie-o-wie heeft hier nu eens een echt sluitend antwoord voor mij op? Ik weet alleen niet of het handig is dat antwoord hier te gaan neerzetten, daar dan dit topic van koers verandert...
Ik ben echt geen wannabe mod ofzow, maar Dieter, wat jij commentaar noemt is voor de ander gewoon een mening. En aangezien we hier (natuurlijk op een ordentelijke manier) met elkaar meningen kunnen en mogen bespreken, vind ik je opmerking nogal kortaf. Waar hebben we dan anders dit mooie forum voor? Enkel en alleen voor de agenda of de nieuwe produkten? Denk ik niet. Dus mod's als ik dit hier niet zo mag neerzetten, dan pas ik mijn post wel aan (pm mij dan maar).