Mascleta Duitsland 4 juni

Kijk, goed nieuws Fred! :D

Alleen is het eventjes 420km verderop, haak ik toch af haha, net even te gek. :p

Klinkt interessant! Alleen wel een klein beetje ver weg... Als ik m'n vader over wil halen moet het wel een hele goede mascleta zijn.

Dat noem ik geen eens een mascaleta:p alleen wat digitaal getimde knallers maar de echte mascaleta onderdelen zaten er geen eens in :p

dat is het niet waard om 400 kilometer heen en terug te rijden erg jammer want het leek me wel super gaaf!!

Het is inderdaad een vrij korte mascleta. Misschien volgen er nog betere beelden.
De mascleta was overigens niet de enige vuurwerkshow, er waren ook nog avondshows.

dan wachten we nog even op de rest van de beelden maar ik dacht dat het vier jullie was maar het is al geweest nog niet zo lang wakker haha

Er zal eens geen commentaar zijn......

Houzo commentaar ? Ik ben gewoon van menig dat je zoiets geen Mascaleta kunt noemen. Niks mis met deze show hoor hij is gewoon goed getimed na het zien van het 2é filmpje. Maar de kenmerken van een echte mascaleta zitten er gewoon niet in.

Laatst bewerkt:
Ik vond het een leuk gecomponeerd stukje vuurwerk.

Naar aanleiding van de reactie van Gerwin word ik toch steeds nieuwsgieriger naar het antwoord op mijn vraag (welke ik al eens eerder stelde in het filmpjestopic van Moontan betreffende mascleta's): Zijn er spelregels voor het opzetten van Mascletas? En zit er een achterliggende (misschien meer diepergaande) gedachte achter het fenomeen Mascleta? Of is het gewoon een kwestie van bizar heftig knallen?

Wie-o-wie heeft hier nu eens een echt sluitend antwoord voor mij op? Ik weet alleen niet of het handig is dat antwoord hier te gaan neerzetten, daar dan dit topic van koers verandert...

Ik ben echt geen wannabe mod ofzow, maar Dieter, wat jij commentaar noemt is voor de ander gewoon een mening. En aangezien we hier (natuurlijk op een ordentelijke manier) met elkaar meningen kunnen en mogen bespreken, vind ik je opmerking nogal kortaf. Waar hebben we dan anders dit mooie forum voor? Enkel en alleen voor de agenda of de nieuwe produkten? Denk ik niet. Dus mod's als ik dit hier niet zo mag neerzetten, dan pas ik mijn post wel aan (pm mij dan maar).

Ik vond het een leuk gecomponeerd stukje vuurwerk.

Naar aanleiding van de reactie van Gerwin word ik toch steeds nieuwsgieriger naar het antwoord op mijn vraag (welke ik al eens eerder stelde in het filmpjestopic van Moontan betreffende mascleta's): Zijn er spelregels voor het opzetten van Mascletas? En zit er een achterliggende (misschien meer diepergaande) gedachte achter het fenomeen Mascleta? Of is het gewoon een kwestie van bizar heftig knallen?

Wie-o-wie heeft hier nu eens een echt sluitend antwoord voor mij op? Ik weet alleen niet of het handig is dat antwoord hier te gaan neerzetten, daar dan dit topic van koers verandert...

Ik ben echt geen wannabe mod ofzow, maar Dieter, wat jij commentaar noemt is voor de ander gewoon een mening. En aangezien we hier (natuurlijk op een ordentelijke manier) met elkaar meningen kunnen en mogen bespreken, vind ik je opmerking nogal kortaf. Waar hebben we dan anders dit mooie forum voor? Enkel en alleen voor de agenda of de nieuwe produkten? Denk ik niet. Dus mod's als ik dit hier niet zo mag neerzetten, dan pas ik mijn post wel aan (pm mij dan maar).

Antwoord op je vragen;

http://www.freakpyromaniacs.com/forum/showthread.php?11753-La-MASCLETA-LA-SINFONIA-DEL-RUIDO!&highlight=Mascleta

En wat betreft het ''commentaar'' van Gerwin, hij heeft gewoon gelijk, dit is geen mascleta, en het heeft ook niks met een mascleta te maken.

Kijk daar heeft men wat aan! Een hele mooie uitgebreide omschrijving van het begrip Mascleta. En ja, als je dit gaat beoordelen naar de gestelde maatstaven die daar uiteen worden gezet, kun je dit geen Mascleta noemen denk ik...maar een mooi goed getimed knallend vuurwerk.

Kijk daar heeft men wat aan! Een hele mooie uitgebreide omschrijving van het begrip Mascleta. En ja, als je dit gaat beoordelen naar de gestelde maatstaven die daar uiteen worden gezet, kun je dit geen Mascleta noemen denk ik...maar een mooi goed getimed knallend vuurwerk.

Thanks voor het vermelden van de link Pyro.D.
Dit heeft inderdaad niks met een mascleta te maken.

2 minuten is niet echt lang voor een Masceleta. Maar wel mooi op ritme, hopelijk wordt dit een succes in Duitsland en gaan ze dat vaker doen in verschillende steden

Back
Bovenaan