Marvellous [Compound]

Marvellous : Riakeo Fireworks : 100 Shots : 30mm : 1984 Gram : Vuurwerkdemo Huisman
Ook deze is weer heerlijk hoor. Net als de overige producten tijdens de demo's. Zelf niet besteld maar beloofd veel goeds voor Extraordinary, Artificial en Perking Opera die ikzelf besteld heb :p

Weinig reacties na de demo over deze compound terwijl ik er waarschijnlijk het meest van heb genoten. Zeker met minder wind is dit echt een hele mooi bak.
In de omschrijving hebben ze het over een "Golden Dragon" effect, zijn dat die afbuigende soort van dikke Go Getters ?

225 euro voor deze icm de lion van china red besteld. Prima bak voor dat geld.

De adviesprijs is indd te veel.

Vond deze erg tof overkomen op de Huisman demo. Vooral dat go getter effect is leuk, lang niet gezien meer in de consumenten boxen. Topper wel.

Van de 12 boxen die ze nog overhebben in Nederland vind ik dit de minst spectaculaire.
Wat we gewend zijn van dit merk is ook hier van toepassing, eentonigheid in effecten (en dan bedoel ik assortiment breed)

Opzich wel fan geworden van Riakeo (voornamelijk de cakes) maar dit maakt me niet heel heet, dat laatste slot salvo mag wel los uitgebracht worden.

Laatst bewerkt:
Goud blijft heel mooi hangen, ondanks de wind! Die zoekende sterren zijn wel wat minder aanwezig dan op de huisman demo

Wat mij bij dit filmpje opvalt is dat de burst weliswaar niet echt dik is, maar omdat het effect lang blijft branden waait het uiteindelijk uit tot een groter geheel en lijkt het dus dat deze wel een goede burst heeft. M.a.w. door kwaliteitskruit te gebruiken blijft het langer branden waardoor het ook lijkt dat de burst oké is, terwijl als je kijkt hoe groot het effect zelf is tijdens de burst, zie je dat die eigenlijk best wel klein is, maar omdat het lang blijft branden, spreidt het best wel mooi en groot uit. Betekent wel dat deze zeer windgevoelig zal zijn.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan