Marijn Vuurwerk producten algemeen

Zoals jullie kunnen zien hebben we de informatie van enkele producten van de nieuwe vuurwerklijn Marijn Vuurwerk online geplaatst.

In totaal zullen er rond de 100 producten van dit merk komen dit jaar, die zullen allemaal online verschijnen zodra de informatie er is.

Met vriendelijke groeten,
Kruitsnuiver

:bye:

Wat ik zo leuk vind aan deze collectie is dat de namen Nederlands zijn.:cool:
Toevallig dacht ik daar gister nog over na, waarom al die namen nou Engels zijn. Komt helemaal niet dichtbij de klant.
Denk wel dat ze daarmee een goede stap hebben gezet, vraag me alleen nog af of het niet zo 'blij' uitziet op die verpakkingen, ineens een Nederlandse naam.:p Zal wel even wennen zijn.
:bye:

Ik heb net emkele filmpjes gezien op de site maar ziet er wel goed uit en de namen en beschrijving is weer eens wat anders erg leuk zo'n nederlandse lijn

Ik heb net emkele filmpjes gezien op de site maar ziet er wel goed uit en de namen en beschrijving is weer eens wat anders erg leuk zo'n nederlandse lijn

Eerst dacht ik dat het een heel duur merk was, had ergens gelezen op fp of avp.
Maar achteraf heb ik spijt dat ik niets van deze lijn heb gehaald, want ik hoor zoveel goede reactie over de uitwerking, prijs/kwaliteitsverhouding en vooral de knal van de binkies. :frusty:

Ook zat wittetente niet eens zo ver van mij vandaan, kwam ik later achter.

Marijn

Marijn

Marijn

Alle lof voor witte-tenten, importeur van MARIJN om met dit top product op de markt te komen.
Als je MARIJN verkoopt hoef je niet bang te zijn dat er een product tussen zit dat niet voldoet aan de wens van de klant.
Klanten verbazen zich over de efecten en de burst knal,en stonden versteld over de uitwerking van de niet groot uitgevallen potten.
Niet de afmeting maar de grammen kruit tellen.
Neem b.v alleen de binkie al ,schoort als beste van alle andere merken.
Ander vergelijkingen kun je moeilijk maken,deze exclusive lijn is niet vergelijkbaar.
Het is een ander soort vuurwerk.
Het wiel is bijna opnieuw uitgevonden.

V groet
Bert
Lammersvuurwerk

Ik wil me graag orienteren op deze producten voor dit jaar. Maar op de site staan geen prijzen, de bestellijst is offline en in de topics hier staan lang niet altijd prijzen vermeld. Google biedt ook geen soelaas. Kan er nog op een of andere manier een prijslijst beschikbaar komen?

Ik wil me graag orienteren op deze producten voor dit jaar. Maar op de site staan geen prijzen, de bestellijst is offline en in de topics hier staan lang niet altijd prijzen vermeld. Google biedt ook geen soelaas. Kan er nog op een of andere manier een prijslijst beschikbaar komen?

Wellicht dat Gerwin hierbij kan helpen, zal vragen of hij de prijzen heeft en die kan invoegen in de topics. Er is één voordeel, de prijzen van dit jaar staan vast voor het aankomende seizoen, je kunt je dus goed oriënteren wat dat betreft. :wink:

Ehm, geen van de filmpjes op de site van Witte doet het meer. Iemand idee waarom en wanneer ze weer te bekijken zijn?

Hahaha! Evelien (neem ik aan?) post één berichtje, en meteen een aantal "thanks" op de post! :D Wel een beetje frappant. Neemt niet weg dat ik het van een importeur goed vind om op vuurwerkfora te kijken.

Bijna alle importeurs kijken wel op dit forum, alleen ze posten niet. Ze kijken stil zwijgend toe hoe wij reageren op nieuwe producten en hoe wij bestaande producten beoordelen. Geloof mij maar, er zijn heel veel lurkers (mensen die wel lezen en niet posten):)

De nieuwe producten 2008 zijn nu al redelijk te bekijken en zo ook de prijzen. Maar ik hoor daar nog niemand over, want volgens mij zit er bij marijn een aardige prijsstijging?

Ik zie ze ook bij andere fabrikanten maar ergens vindt ik ze bij Marijn wel opvallen, dus toch niet meer zo laag als gezegd/beloofd?

Er zitten wel een paar hele mooie cakes tussen die zeker wel hun geld waard zijn ondanks dat ze wat prijzig zijn, maar ik had andere prijzen verwacht door velen van jullie reacties.

Ik ben het met je eens Jeffrey. De prijzen voor de Marijn collectie zelf zijn wel gelijk gebleven, op de Binkies na, maar de prijzen voor de nieuwe lijn (Ongelooflijk Krankzinnig) zijn erg hoog, op een enkel product na dan.
Jammer want er zitten vreselijk goede producten tussen.
Gelukkig komen er dit jaar een aantal demo,s en dan kunnen we zien of de producten de hoge prijs waard zijn.

ben nieuwsgierig wat de prijzen dit jaar gaan doen, als ze zo blijven heb ik mijn lijste al weer compleet....

Back
Bovenaan