Torrr VWC lid 3 jan 2017 #1 Vandaag 4 januari ( dus over een klein half uurtje ) in mijn gabber Marco jarig en viert hij zijn 49e verjaardag Marco, ouwuh moderator : van harte en maak er een hele mooie dag van
Vandaag 4 januari ( dus over een klein half uurtje ) in mijn gabber Marco jarig en viert hij zijn 49e verjaardag Marco, ouwuh moderator : van harte en maak er een hele mooie dag van
Mattenfreak Administrator Forumleiding 4 jan 2017 #2 Gefeliciteerd Marco! Maak er een mooie dag van. Nog een jaartje voor een extra dik O&N feestje!! Maar eerst nog ff een jaartje als veertiger.
Gefeliciteerd Marco! Maak er een mooie dag van. Nog een jaartje voor een extra dik O&N feestje!! Maar eerst nog ff een jaartje als veertiger.
M moontan VWC lid 4 jan 2017 #6 Gefeliciteerd pik. Fijne dag vandaag. Nog een jaartje erbij en dan zie je Abraham. Onze hobby houdt ons gelukkig jong
Gefeliciteerd pik. Fijne dag vandaag. Nog een jaartje erbij en dan zie je Abraham. Onze hobby houdt ons gelukkig jong
Ruben VWC lid 4 jan 2017 #16 Marco ook ik ben een dag te laat maar alsnog van harte gefeliciteerd man!