Marathon Sparkle *NIEUW 2025*

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 1814
Artikelnaam: Marathon Sparkle
Bruto Gewicht: 0,6 kg
Netto Kruitgewicht: 198 gram
Aantal Schoten: ... schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: 16/1
Tijdsduur: 4 (!) minuten
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €17,95

Afbeelding volgt

Geen bijzondere effecten, maar het feit dat deze echt bijna 4 minuten duurt maakt hem wel uniek! Voor deze prijs heeft de gemiddelde consument zeker lang plezier!

Vind dit echt slaapverwekkend saai. Denk dat kinderen ook niet het geduld op kunnen brengen om 4 minuten lang vrij standaard effecten aan te staren

Voor de doorsnee consument, met kinderen, vroeg in de avond, als er niet teveel wind staat, wel leuk...

Als ik dit zelf zou stoken dan weet ik zeker dat ik voordat deze fontein afgelopen is al een compound gestookt heb.

Ik zie hier niets anders aan dan van de MILF, dus kan ik deze laten staan. Maar mooi dat Wolff ook zo'n langdurige budgetfontein erbij heeft

Tis ergens indrukwekkend, dat ie 4min brandt met nog geen 200gram. Tegelijkertijd nekt dat em voor mij ook. Met meer gram aan boord, had ie ongetwijfeld aantrekkelijker / diverser gemaakt kunnen worden. Of minuutje -of 2- tijdsduur eraf, om em te upgraden qua niveau v effecten.

Al denk ik dat geen enkele doorsnee consument over dit product zal klagen. Typisch value for money, zeker in de freak, als je geen hoge eisen stelt aan de effecten.

Tis ergens indrukwekkend, dat ie 4min brandt met nog geen 200gram. Tegelijkertijd nekt dat em voor mij ook. Met meer gram aan boord, had ie ongetwijfeld aantrekkelijker / diverser gemaakt kunnen worden. Of minuutje -of 2- tijdsduur eraf, om em te upgraden qua niveau v effecten.

Al denk ik dat geen enkele doorsnee consument over dit product zal klagen. Typisch value for money, zeker in de freak, als je geen hoge eisen stelt aan de effecten.
Precies dit.. koop voor dat geld liever de Sutorobo Taki.

Back
Bovenaan