Maori Hunter A

R@lph

VWC lid
Importeur: Haokan
Artikelnummer: HF1060A
Artikelnaam: Maori Hunter A
Netto Kruitgewicht: 446,8 gram
Aantal Schoten: 19
Kaliber: 30 mm
Kartoninhoud: 2/3
Effectomschrijving: Red comet tail to blue with red glitter, Yellow comet tail to blue with golden glitter willow, Blue with red glitter mine
Richtprijs: € 26,50

Bijlagen

• HF1060-A_maori_hunter_6Hx90x175.jpg
    HF1060-A_maori_hunter_6Hx90x175.jpg
    178,6 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Filmpje Maori hunter A

Filmpje Maori hunter A

Het China filmpje, de kwaliteit is niet super als de producten in Nederland aankomen maken we nieuwe films

Het China filmpje, de kwaliteit is niet super als de producten in Nederland aankomen maken we nieuwe films

Haha die nies op 0:16 :p

Een leuke cake met een veel voorkomende kleurencombinatie, echter onderscheidend door de kleuren niet te combineren in één boeket maar af te wisselen in losse boeketten! :)

De film van vanavond!
Vond dit echt een prachtbak, dat blauw ook super helder en dikke blinker boeketten!

Valt op dit ie toch wel heel anders is dan op het China filmpje.
De cake op het China filmpje spreekt me toch meer aan.

Desalniettemin wel besteld..

Prima bak. Effecten zijn behoorlijk groot en kwam goede burst vanaf. De blinkers die er in zaten deden het ook prima.

Heb de hele Maori Hunter serie (A,B en C) in W-shape geschoten in volgorde A, C, B omdat A en B qua effect wat op elkaar lijken.

Moet toch zeggen dat ik de kwaliteit helaas niet consistent vond. A en B leken kleinere boeketten te hebben dan cake C.

Zelf zou ik deze set niet nog eens aanschaffen.. voor dat geld koop ik dan wel 2 of 3x de Amarok A die wel heel erg gaaf was.

Back
Bovenaan