Manon het Kanon

Ik heb zeker het budget om hem te kopen, alleen ik vind deze pot z`n geld niet waard. Voor 30 euro wel, maar ik zou voor een paar SilverSalutes gaan. De knallen aan het begin klinken erg zacht op de film, en hij is niet eens 500 gram!!
Natuurlijk weet ik niet precies hoe hard hij gaat, maar van de filmpjes word ik niet vrolijk:frusty:

Films dienen enkel alleen ter indicatie van een product, je zult het toch altijd live moeten zien.
(Dat is dan ook de reden, dat ik nooit duur vuurwerk koop op film)
En je moet niet vergeten dat je nooit de afstand zal bewaren op oud en nieuw als die van de demo.
Deze knallen komen misschien zacht over, maar presteren toch beter in het echt.

Deze vanavond gezien en vond hem echt heel appart.
Toen ie begon met schieten wilde ik bijna weglopen maar hij komt verassend goed uit de hoek!

weer een top stuk van marijn en ze worden steeds beter
wat een geweld uit zo'n potje echt niet verwacht is maar goed dat ie als een huis op de grond staat

Erg jammer dat de beginknalletjes zo zacht zijn, want daarna wordt Manon het Kanon steeds beter en knalt als een tierelier in de lucht uit elkaar. Na het opnieuw zien in Rotterdam, ondanks het slechte begin toh een aanrader voor de liefhebbers van harde knallen en fluiters.

Huilers, gekleurde tails en salutes, ik ga me dit jaar echt meer in Marijn verdiepen. De pech was dat er bij mij geen verkooppunt in de buurt zat, hopelijk dit jaar wel :)

Deze cake is dit jaar bij Marijn in Eemnes in de superaanbieding. Een heel karton vol, dat is vier stuks, voor €100,- Eerst was ik van mening dat dat nog steeds te veel geld is. Ik vind deze cake namelijk helemaal niet zo geweldig; soft begin en het duurt te lang voor hij echt los gaat. Maar als je bedenkt dat je nu maar 25 euro per cake kwijt bent, is dat toch wel erg aantrekkelijk! Steek er eens drie of vier tegelijk af, en je moet een super bruut knalblok hebben! :D Ik ben toch opeens serieus aan het overwegen om deze in te slaan, desnoods gedeeld met een mede-freak.

Ik twijfel nog of ik naar eemnes ga.
Het is erg ver dus ik vraag veel van mij moeder ze is er niet blij mee.
Verder is het niet zeker wat het weer is dan, al heb ik goeie hoop en dan ben ik al me geld kwijt en kan ik het niet ophalen had me moeder een goed punt mee.

Net als DarkSoul overweeg ik ook deze cake te halen, nu het nog kan. Toch ben ik bang dat hij tegen gaat vallen. Hoe zijn die zwaarste knallen nou in het echt? Zijn ze ergens mee tevergelijken?

Ik vond de zware knallen uit deze cake exact gelijk aan de binkie, heb de cake meerdere malen op demos gezien en op diezelfde op binkies en ik hoorde geen verschil.

Voor €55 wat prijzig, maar in vergelijking met Daydream, welke hetzelfde geprijsd is, had deze toch veel meer een wow-factor! Hele gave cake.

Back
Bovenaan