Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Een knock out is gewoon een shock / thunderking neem ik aan?
Echt zo sick dit joh...
In Denemarken zijn die Thunder Kings al meer dan 20 jaar verboden. Eigenlijk is de vulling van zo'n Thunder King, of wat voor naam de Nederlandse importeur er aangeven mag, gewoon een nitraat knaller gelijk als wat er in België in de winkel verkocht wordt.
Ik heb het altijd al vreemd gevonden dat de nitraat knallers, uit bijvoorbeeld België in het verdom hoekje zitten, en de Thunker Kings worden door de vuurwerkhandel als een geweldig product gebracht.
Eigenlijk een beetje hypocriet of niet ? ? ?
Veel winkeliers raden hun klanten gewoon aan om de Shocks (Thunder Kings) op zijn kop te zetten en af te steken.
Het nu toch maar weer eens duidelijk geworden dat legaal vuurwerk dodelijke gevolgen kan hebben
Eerlijk is eerlijk maar single shots zijn ook best gevaarlijke dingen geworden door het GEBRUIK VAN CONSUMENTEN. Sommigen kunnen er niet mee omgaan en schieten ze liever uit de hand dan ze op straat te zetten en recht omhoog te laten schieten. Ook zag ik de bombettes afgelopen oud en nieuw regelmatig horizontaal over de straat schieten. Veel idioten houden zich niet aan de voorschriften en dan gebeuren er ongelukken. Ligt niet aan het vuurwerk, maar aan het gebruik ervan.
In Denemarken zijn die Thunder Kings al meer dan 20 jaar verboden. Eigenlijk is de vulling van zo'n Thunder King, of wat voor naam de Nederlandse importeur er aangeven mag, gewoon een nitraat knaller gelijk als wat er in België in de winkel verkocht wordt.
Ik heb het altijd al vreemd gevonden dat de nitraat knallers, uit bijvoorbeeld België in het verdom hoekje zitten, en de Thunker Kings worden door de vuurwerkhandel als een geweldig product gebracht.
Eigenlijk een beetje hypocriet of niet ? ? ?
Veel winkeliers raden hun klanten gewoon aan om de Shocks (Thunder Kings) op zijn kop te zetten en af te steken.
Het nu toch maar weer eens duidelijk geworden dat legaal vuurwerk dodelijke gevolgen kan hebben
Het was dus blijkbaar een knockout /thunderking...... waarom staat er dan "zwaar vuurwerk" in het nieuws?!?!
Was dat voor een grote bullshit man!? :s
***media met hun verzinsel verhaaltjes
In dit geval is het beter dat ze zeggen zwaar vuurwerk,dan dat er staat Nederlands consumenten vuurwerk. Dan zou dat gelijk weer olie op het vuur zijn voor GroenLinks.
In dit geval is het beter dat ze zeggen zwaar vuurwerk,dan dat er staat Nederlands consumenten vuurwerk. Dan zou dat gelijk weer olie op het vuur zijn voor GroenLinks.
Het was dus blijkbaar een knockout /thunderking...... waarom staat er dan "zwaar vuurwerk" in het nieuws?!?!
Was dat voor een grote bullshit man!? :s
***media met hun verzinsel verhaaltjes