Man lanceert vuurpijl uit achterste

Babiloot

VWC lid
Man lanceert vuurpijl uit achterste

Een opmerkelijk vuurwerktafereel op de Dam in Amsterdam tijdens de afgelopen jaarwisseling.

Een waarschijnlijk beschonken toerist is wat aan het dollen met zijn vrienden. Op een gegeven moment wordt een vuurpijl in zijn achterwerk gestoken. En uiteindelijk aangestoken.
(Redactie)

Bron: ad.nl

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik hoop dat hij weken niet meer kan zitten door deze achterlijke actie, geen wonder dat vuurwerk steeds slechter en slechter in het nieuws komt ieder jaar, er moet echt iets goe mis met je zijn door zoiets doms te doen. Laat ze dit soort mensen maaar aanpakken op het internet in plaats van liefhebbers die wel veillig met vuurwerk omgaan.

Volgens mij wel een hele snelle manier van ontharen dit maar of het zo pretig aanvoelt.

Ff zonder dollen, wat lopen er toch een malloten rond :bonk::bonk::bonk:

Kan hier dus echt niet om lachen. De pijl had net zo goed het publiek in kunnen schieten. Dit had heel vervelend kunnen aflopen voor onschuldige mensen die daar feest vieren. Weer een voorbeeld dat mensen er weer niet mee om kunnen gaan waar het voor gemaakt is. Dus weer lekker negatief in het nieuws. Ik hoop echt maar dan ook echt dat deze (hoe zou ik deze persoon eens een naam geven) malloot zonder ook maar enige hersencellen te hebben weken, of maanden niet meer fatsoenlijk kan zitten.
Ben er helemaal klaar mee hoe mensen met vuurwerk om gaan.

Helemaal mee eens Densta, ik zag die pijl ook, nadat hij aangestoken was, richting de grond gaan maar werd nog omhoog getild. Lekker als je met je kind daar in het publiek staat en die pijl komt op je af.. terugkoppen met je ogen verlies je toch echt, weer een pluspunt voor het vuurwerkverbod en alle oogartsen..

shit dat het AD hier aandacht aan schenkt..
Zie je maar weer wat voor graf/ sensatie krant het is!

Wat een schijtventje zeg!
Maar na het zien van het filmpje, die heeft pijn!
En ik ging ook glimlachen.
Er zijn gelukkig mensen die gekker zijn dan mij.

Maar inderdaad of vuurwerk hier nu positief mee in het nieuws komt....
Maar ja, hij doet het zelf.

En nog een middelvinger naar het AD, kl*te krant, zelfs voor de kattenbak ben je ongeschikt.

Doei he!

Ik kan hier wel om lachen, het feit is dat we hier nu in eens gewichtig op reageren omdat we al op het randje belanceren met vuurwerk geintjes. Maar als je hier niet meer om kan lachen dan ben je erg verbitterd.

Ongelofelijk. Die kerel die hem helpt heeft trouwens ook een slokkie te veel over. Houdt gewoon die pijl vast terwijl die aanstaat. Maargoed, die heeft geen hele leuke Nieuwjaarsdag gehad denk ik :' )

Levensgevaarlijk die pijlen, je ziet wat er mee kan gebeuren! Ik pleit voor,een vuurwerkverbod. Mocht dit niet lukken dan wil ik dat er een wet komt zodat alle pijlstokken van glijmiddel worden voorzien.

Ik proef hier iets van sarcasme o.i.d.

sarcasm_detector.jpg

Het is in dit soort gevallen 50-50 bij mij, het is aan de ene kant wel lachen maar het feit dat hierdoor vele mensen gevaar lopen maakt het weer minder.

shit dat het AD hier aandacht aan schenkt..
Zie je maar weer wat voor graf/ sensatie krant het is!

Het AD is een Rotterdams georiënteerde krant. Negatieve berichten over Amsterdam zijn voor die krant koren op de molen.

Misschien is dit wel een goed voorbeeld van het verschil tussen Rotterdam en Amsterdam. In Rotterdam gebeuren dit soort dingen niet.

Misschien valt het met de ellende in Rotterdam dan toch mee.
Message for mister Aboutaleb: just be more positive about life in Rotterdam.

:wink:

Back
Bovenaan