Man heeft 78 kilo illegaal vuurwerk in huis

jazeker, zolang het vuurwerk niet goedgekeurd is in nederland is alles "illigaal"
de Original fontijnen zijn dus al "illigaal"

ik ben zelf gepakt door die leuke nsb-lijn ik had 54 kg en dat waren 3 kartonnetjes met cakes dus erg veel stelt het niet voor.

oh ja, dus als hij "illigaal" vuurwerk heeft liggen heb je ineens vragen over de veiligheid ?

en de rest dan ? ( cv ketel, gas lekkagage, brandmelders, chemicaliën ? )

wat moet er fout gaan in zijn huis ? alleen bij brand zal het vuurwerk mogelijk af gaan.
( of hij moet zelf aan het knutselen zijn )

en als jij eind van het jaar 100kg legaal vuurwerk in huis hebt ?
dat is dan wel veilig volgens jou ? of ben je zo braaf dat jij niet over die 25kg heen gaat ? :D

sommige legale doorlont bakken hebben meer kruit als die dingen die ze nu hebben gevonden.

Hypocrisie ten top op de fora tegenwoordig!

Je hebt het over hypocrisie, wat waarschijnlijk ook waar is, maar een ding vind ik wel, wat betreft hypocrisie, namelijk dat we allemaal uiteindelijk geen vuurwerk verbod willen. En toch lees ik steeds bij deze berichten hoe triest men het vind, dat deze mensen gepakt zijn. Toch helpen deze mensen een verbod te voorspoedigen. Het is nu eenmaal illigaal, hoe je er ook naar kijkt en wat voor soort spullen het betreft.

Wat betreft degene waar jij commentaar op hebt en ik begrijp je standpunt, over het vuurwerk, wat wij rond oud en nieuw in bezit hebben. Maar ik snap degene wel, als het om bv shells of cobra's gaat dan heb je een heel ander soort illigaal vuurwerk in huis dan de waarschijnlijk belgische artikelen. en dat zou ik zelf ook niet zo prettig vinden.

Hoe wrang ik het ook vind om telkens te lezen dat er zoveel verklikkers zijn, je kunt wel de prachtige conclusie trekken dat de politie zonder die verklikkers niks voorsteld. :D

Hoe wrang ik het ook vind om telkens te lezen dat er zoveel verklikkers zijn, je kunt wel de prachtige conclusie trekken dat de politie zonder die verklikkers niks voorsteld. :D

Vaak geven ze een anonieme tip op als opsporingsmethode als ze zelf iets hebben gedaan wat niet door de beugel kan volgens mij...
een anonieme tip kan nooit nagetrokken worden

Je vergeet het ergste!! Een benzine tank in ieder auto van ruim 54 liter..Woon je in een dichtbevolkte straat waar vrijwel iedereen een auto heeft praat je al snel over 30 auto's x 54 liter das 1620 LITER GEAK! Om even in de media citaten te blijven. ''Een benzine tank bom daar blaas je een hele stad met op!! Hypocriete zooi IDD. De Nederlander is naast GIERIG ook HYPOCRIET

oh ja, dus als hij "illigaal" vuurwerk heeft liggen heb je ineens vragen over de veiligheid ?

en de rest dan ? ( cv ketel, gas lekkagage, brandmelders, chemicaliën ? )

wat moet er fout gaan in zijn huis ? alleen bij brand zal het vuurwerk mogelijk af gaan.
( of hij moet zelf aan het knutselen zijn )

en als jij eind van het jaar 100kg legaal vuurwerk in huis hebt ?
dat is dan wel veilig volgens jou ? of ben je zo braaf dat jij niet over die 25kg heen gaat ? :D

sommige legale doorlont bakken hebben meer kruit als die dingen die ze nu hebben gevonden.

Hypocrisie ten top op de fora tegenwoordig!

Je vergeet het ergste!! Een benzine tank in ieder auto van ruim 54 liter..Woon je in een dichtbevolkte straat waar vrijwel iedereen een auto heeft praat je al snel over 30 auto's x 54 liter das 1620 LITER GEAK! Om even in de media citaten te blijven. ''Een benzine tank bom daar blaas je een hele stad met op!! Hypocriete zooi IDD. De Nederlander is naast GIERIG ook HYPOCRIET

Als je gaat rekenen moet je wel realistisch zijn, niet iedereen staat daar natuurlijk met een volle tank, en niet iedereen rijdt op benzine.. zeker 1/3 heeft een diesel.:wink:

Als je gaat rekenen moet je wel realistisch zijn, niet iedereen staat daar natuurlijk met een volle tank, en niet iedereen rijdt op benzine.. zeker 1/3 heeft een diesel.:wink:

Alsof al die praatjes in de media realistisch is. 78 kilo was het ook niet ;)

Back
Bovenaan