Man gewond door vuurwerkbom in brievenbus

kwintos

VWC lid
Een 49-jarige man is zondagavond in zijn woning in de Haagse Schilderwijk gewond geraakt toen een vuurwerkbom ontplofte. De bom was door de brievenbus naar binnen gegooid bij zijn huis aan de Monstersestraat. Een deel van het plafond kwam naar beneden en de voordeur werd vernield. Dat meldt een woordvoerder van de politie maandag.

De man zag rond 23.30 uur iemand voor de deur staan die stond te rommelen bij de brievenbus. De dader stak de lont aan en gooide de zelfgemaakte vuurwerkbom naar binnen.

In het huis was ook de 70-jarige moeder van het slachtoffer aanwezig. De man wilde haar beschermen en heeft daarom een kussen op het vuurwerk gegooid en is er op gaan staan. De man raakte vervolgens gewond aan zijn voeten.

Het is nog onbekend wie de dader is. De politie is een onderzoek gestart

Vuurwerkbom

Vuurwerkbom

Erg triest dit...
dit soort mensen moeten ze gelijk goed onder handen nemen als ze gevonden worden.
1:Hierdoor komt een grotere kans op een vuurwerkverbod.
2:Het is levensgevaarlijk.
3:Het is nergens voor nodig.
4:Alles had in het ergste geval af kunnen branden.
Kan hier erg slecht tegen!

Erg triest dit...
dit soort mensen moeten ze gelijk goed onder handen nemen als ze gevonden worden.
1:Hierdoor komt een grotere kans op een vuurwerkverbod.
2:Het is levensgevaarlijk.
3:Het is nergens voor nodig.
4:Alles had in het ergste geval af kunnen branden.
Kan hier erg slecht tegen!

Dat vuurwerk verbod kan me een worst wezen.
De gene die dit heeft gedaan is een erg triest Figuur.
Dit vind ik echt niet meer normaal!
Bewijst weer in wat voor verrotte samenleving we leven.
De gene die dit heeft gedaan mogen ze van mij opsluiten voor poging tot MOORD!!
Verekte Mongol!!
word er zo kwaat van!

Dat vuurwerk verbod kan me een worst wezen.
De gene die dit heeft gedaan is een erg triest Figuur.
Dit vind ik echt niet meer normaal!
Bewijst weer in wat voor verrotte samenleving we leven.
De gene die dit heeft gedaan mogen ze van mij opsluiten voor poging tot MOORD!!
Verekte Mongol!!
word er zo kwaat van!

Mischien woonde er wel een pedofiel.
Of zown klikspaan die de vuurwerk nsb lijn belt?

Als dit bericht net zo opgeblazen is als dat van sander17 met zijn 42 kilo zwaar illegaal vuurwerk, zal er wel een astronaut naar binnen zijn gegaan waardoor de verf op de deur beschadigde :D

Ik wil niet ***lig doen maar er woont een bepaald type mens in die wijk die wel vaker dat soort dingen doen, no offense, maar wel toevallig.

Mischien woonde er wel een pedofiel.
Of zown klikspaan die de vuurwerk nsb lijn belt?

een pedofiel die zou ik zelf wel ff laten misbruiken kijken of hij het fijn vind.
En een Klik spaan:
Nee dat gaat vuurwerk na binnen gooien als nog VEEL TE VER!
Goed Fatsoen is er tegenwoordig niet te vinden!

nog al tegen strijdige bericht. plafond naar beneden gekomen en de deur vernield en hij is alleen gewond aan zijn voeten?......

Wat een lef van die man om er een kussen op te gooien en er op te gaan staan om zijn moeder te beschermen, prachtig dat dit soort mensen nog bestaan!

Over de vuurwerkgooier, ja wat zal ik ervan zeggen wat een laf en ziek figuur.
Ik heb de laatste tijd wel geleerd dat je sommige nieuwsberichten met een korreltje zout kan nemen, maar vuurwerk naar binnen gooien dan ben je toch echt een volslagen idioot!

nou om eerlijk te zijn kun je niet lomper zijn dan dat, wie gaat er nou weer in hemelsnaam op vuurwerk staan, als die meneer de tijd had om dat kussen te pakken had hij net zo goed daar weg kunnen blijven... en idd, lijkt me erg onwaarschijnlijk dat het plafond naar beneden is gekomen en de meneer heeft alleen verwondingen aan de voeten. Die meneer had dan versnipperd moeten zijn met zo'n "effect", mij lijkt het weer een typische berichtgeving dat er van een mug een olifant wordt gemaakt! Wie gelooft dit uberhaupt :s

Erg zieke figuren, licht het aan mij of lees ik dit soort berichten steeds vaker?!
Ik snap niet waarom mensen dit doen, de slachtoffers kunnen er ook lichamelijk en psychisch letsel aan over houden.
Als ze de dader vinden hoop ik dat deze iets van TBS krijgt...

Back
Bovenaan