Malta - Santa Marija 2026

Lekker hoor ze hebben echt wel groot spul klaar staan voor de 14e sowieso 8x19" 1x 24" 1x27" 1x33"
Top! Ik ga straks even langs de fabriek en om 19:00 vuurwerk zag ik. Iemand die weet of er een programma is van Zurrieq (ik weet dat hun feest op andere data zijn maar zag vrijwel zeker dagvuurwerk uit hun richting komen. Kan niks vinden op hun FB/insta). En iemand enn programma van Qrendi? Ik zoek me se pleuris maar heb alleen een algemeen programma gevonden waar met name de 14e en 15e op staan. Iemand een specifieker programma?

Top! Ik ga straks even langs de fabriek en om 19:00 vuurwerk zag ik. Iemand die weet of er een programma is van Zurrieq (ik weet dat hun feest op andere data zijn maar zag vrijwel zeker dagvuurwerk uit hun richting komen. Kan niks vinden op hun FB/insta). En iemand enn programma van Qrendi? Ik zoek me se pleuris maar heb alleen een algemeen programma gevonden waar met name de 14e en 15e op staan. Iemand een specifieker programma?
Zurrieq is niks geloof ik. Ik denk dat je dag vuurwerk uit de hoek van Qrendi zag dat zit ongeveer tegen zurrieq aan gister wel erg mooi vuurwerk gezien in Qrendi vandaag wisselen we denk ik wel ff af met ghaxaq. Daar is ook een single shot show in de stad zelf

Bijlagen

• Screenshot_20260812-155715.png
    Screenshot_20260812-155715.png
    1,3 MB · Weergaven: 4
Zojuist een rondleiding gekregen in St. Mary's fireworks factory in Ghaxaq! Geweldig aardige lui en uiteraard een donatie achter gelaten voor de genomen moeite.

Paar foto's voor de sfeer (deze foto's mochten gedeeld worden!).

1000091311.jpg

1000091321.jpg

1000091325.jpg

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan