Malta International Fireworks Festival 2026

Dik he Knettermans! Dit jaar daar ook voor de eerste keer geweest! Ik wist niet wat ik zag man met die dikke cylinders 😍
helaas moest ik ook hard werken in de zon ;-) man nog steeds niet te geloven dat ik hieraan heb mogen helpen!
van 20 potjes op het malieveld tot aan malta! Nu wachten op de prijsuitslag.

@Knettermans
Het mechanised ground fireworks festival is ook een dikke aanrader. Totaal andere categorie, maar man man man wat een vakmanschap en passie zit er in die Irdieden / catharina wheels.

Eens in de zoveel jaar vallen die 2 festivals (nagenoeg) samen. Ik ben toen, dacht 2015, naar beide geweest, maar heb de meeste herinnering aan die wheels. Maar dat kan ook aan mijn 'afwijking' (fonteinenfetisj) liggen.

@Knettermans
Het mechanised ground fireworks festival is ook een dikke aanrader. Totaal andere categorie, maar man man man wat een vakmanschap en passie zit er in die Irdieden / catharina wheels.

Eens in de zoveel jaar vallen die 2 festivals (nagenoeg) samen. Ik ben toen, dacht 2015, naar beide geweest, maar heb de meeste herinnering aan die wheels. Maar dat kan ook aan mijn 'afwijking' (fonteinenfetisj) liggen.
Dat lijkt me ook heel gaaf ja en dat heb hoop ik ook ooit nog eens te gaan zien. Dat ziet er op filmpjes zo gaaf uit dus dat moet in het echt nog veel mooier zijn.

Back
Bovenaan