Malibu Magnet

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 654
Artikelnaam: MALIBU MAGNET
Bruto Gewicht: 1417 gram
Netto kruitgewicht: 180 gram
Aantal schoten: 15 schots
Effectomschrijving: The Malibu Magnet is een echte zware jongen met maximale prestaties! 15 shots!
Max. tube diameter: 25 mm
Kartoneenheid: 12/1
Adviesprijs: € 27,50
O.a. te koop bij: Rubro.nl

654_Malibu_Magnet_Rubro_Vuurwerk-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Rubro vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
mm kan aan mij liggen maar 19.50 voor 180 gram moet het nog maar in het echt zien. Een behoorlijke prijs. En dan maakte half vuurwerkcrew heisa toen een merk de minium freak prijzen voor 500 grammers van 22.50 na 25 gooide. pff

mm kan aan mij liggen maar 19.50 voor 180 gram moet het nog maar in het echt zien. Een behoorlijke prijs.

Ik vind het een absurde prijs, en dan oordeel ik al voor dat ik überhaupt al filmmateriaal heb gezien. Maar zulk soort aanbiedingen" zou ik nooit en te nimmer kopen :bonk:

Kijkende naar de reacties hierboven: dit is geen klein potje, het ding is letterlijk minstens zo groot als een behoorlijk ontbijtbord en hoger dan een pak hagelslag. Een flinke jonge dus. Film volgt zsm.

Leuke cake, maar weet niet goed wat ik van de prijs moet denken? De Blackstone van dezelfde lijn heeft 20 schoten en MEER dan dubbel zoveel kruid. Is in zijn geheel wel kleiner, dus vraag me af waar je voor betaald? De grote vd cake?

Verder gewoon een erg mooie cake en voor het gewicht gewoon erg goede uitwerking.

Wel echt een mooie cake! En die 4" koker in het midden is natuurlijk voor de stabiliteit, maar dan konden ze er beter een wat meer shots cake van maken, kost alleen maar onnodig ruimte zo. En ja, de prijs is wel echt belachelijk.

Snap het ook niet, vind het helemaal geen gekke prijs. Verder een erg gave cake, effecten mooi vol en groot. Gaat alvast op de lijst.

Jongens,jongens. Deze cake is erg mooi,en van hoge kwaliteit. Ken weinig cakes,met een glittering palmtree. Ik vindt het een topper. Heeft ook nog eens mines,en volle ronde boeketten. Als je hem voor 15 euro kan halen,ik laat hem dan niet liggen.

Back
Bovenaan