Malibu Magnet

Ik snap het denk ik niet helemaal. EUR 19,50 en met een beetje korting betaal je dan nog geen EUR 15,00 voor deze cake. Persoonlijk vind ik dat geen geld voor een cake van dit niveau.

Eventuele korting veranderd de zaak ja, vind het verder een prachtige cake. Maar ik zou zelf niet zo happig zijn 'met een beperkt budget' om dan bijna €20,- voor een cake neer te leggen van dit kaliber en aantal schoten. Maar dat is mijn mening! Al kom ik 'm tegen in een freakactie dan komt ie er sowieso in.

Deze was echt goed! Soms waren de boeketten echt perfect rond ook. Als die zo in de straat komt is het echt een pracht cake

Prachtig ding. Lijkt me alleen zeer onwaarschijnlijk dat ze dit soort effecten uit 12 gram weten te persen. Maar als het echt zo is, petje af!

Inderdaad een mooie cake, maar ben geschrokken van de adviesprijs. Hopelijk ligt het straks voor de helft in de schappen. Daarnaast is 15 shots toch niet van deze tijd? Maak er dan minstens een 19 shots hexacon van.

Inderdaad een mooie cake, maar ben geschrokken van de adviesprijs. Hopelijk ligt het straks voor de helft in de schappen. Daarnaast is 15 shots toch niet van deze tijd? Maak er dan minstens een 19 shots hexacon van.

Voorverkoopprijs is EUR 19,50. En met wat Freakkorting kom je al gauw onder de EUR 14,00... :wink:

Wat ziet die er dik uit! (op foto en video).

Ben echt benieuwd naar productie, want die demo film lijkt me geen 12 per schot. Twijfel om hem erbij te nemen :p

Zit bij de laatste leveringen voor de Losse Verkoop- en Afhaaldagen dus zal krap worden voor een demo.

Wij wilden 'm ook schieten maar dat gaat 'm dus niet worden...

Op 1 of andere manier heb ik er wel vertrouwen in dat dit gewoon een toppertje wordt. En gelukkig is het geen hele cakebox dat je moet twijfelen of je het ´risico´ gaat nemen of niet.

Deze net nog op de valreep mee genomen en ik denk niet dat ik daar spijt van ga krijgen als hij
ook zo uit de verf komt.

Back
Bovenaan