Malenkov Mines

Geweldige cake.Tijdens de demo live mogen aanschouwen en deze zal zeker in de straat aanwezig zijn.

Dit op 10 meter afstand van je in de straat is waanzin. Voor de bangerikken een huilmoment. Voor de liefhebbers een groot grijnsmoment.

Laatst bewerkt:
Dit op 10 meter afstand van je in de straat is waanzin. Voor de bangerikken een huilmoment. Voor de liefhebbers een groot grijnsmoment.

Dat heb je echt goed omschreven Danny want menig toeschouwer in de straat zal toch snel een paar pasjes achter uit treden haha

Hey, dit zijn drielaags mines? Onderste laag fish, dan laag crackling, bovenste laag gekleurde parels. Wel heel fraai hoor, maar nóg steeds te duur :p Waar waren deze dingen eigenlijk te koop? Kon ze hier in de omgeving niet vinden bij de drie geijkte formules; Welkoop/Boerenbond, Hubo en 'vrijwillige' Lesli-distributeurs. Of was het vrije keuze voor winkeliers om deze erbij te nemen?

Heb er 2 gehad en waren niet verkeerd
En de prijs te hoog maar had er 2 voor 1
Dus was te doen

Ik vond hem leuk, maar niet zijn hoge prijs waard. Had ook een aantal kleine mine cakes (Miracle en Femme Fatale) en dan vond ik dat gecombineerd spectaculairder dan de Malenkov in z'n eentje.

Laatst bewerkt:
Leuke cake, maar absoluut niet geschikt voor in de straat helaas. Ondanks het goede effect toch een afrader op veiligheid voor mij...

Back
Bovenaan