Makkelie Vuurwerk (Badhoevedorp / Vijfhuizen / Haarlem)

en volgens de website ook nog een vestiging in heemstede,
Http://www.makkelievuurwerk.nl

ik vind het nog steeds een top winkel en vorig jaar liep er gewoon iemand netjes mee naar mijn auto.
Dat was in vijfhuizen, nu heb ik wel vernomen dat de winkel in haarlem een ander verhaal is ivm grote winkel en drukte.

tot en met zaterdag 19 December 23:59 loopt deze actie

Bekijk bijlage 25744

Opletten bij Makkelie kan je deze gewoon winnen..

Niks aan toe te voegen.

Super gezellig vandaag even langs geweest om mijn gewonnen prijs op te halen!

Kees en Bakero1973 gezellig met jullie gesproken te hebben!

November komt staat voor de deur en de plannen zijn bekend. Het assortiment groter dan ooit. Meer cakeboxen, inmiddels van 3 merken. Uiteraard China Red en Wolf en nu ook ??.. Dat houden wenog even geheim. Helaas afscheid genomen van fil: Heemstede. Deel en like de fb pagina voor het laatste nieuws en misschien vind je daar ook info over onze nieuwe aanvulling in het assortiment.

Wanneer gaat de webshop eigenlijk open? ben wel benieuwd :D
Eind volgende week.. Even een kleine voorproef op 95% van de artikelen inclusief cakeboxen 20% gratis vuurwerk uitkiezen en als extra actie bij 1 bestelling van een cakebox van meer dan €50,00 naast die 20% ook nog eens één bluetooth speaker.. Ter waarde van 49,95 cadeau.. Ondanks een flinke voorraad is op is op.. Deze actie geldt voor de gehele looptijd van de voorverkoop.. Succes ermee

Nieuw in ons assortiment de GRAFFI3 tegen een gruwelijke prijs.. en telt ook nog eens mee voor 20% gratis vuurwerk en ook nog eens bluetooth speaker erbij..

omstreeks 18 Nov gaan we open, hou ons in de gaten.

vanaf 18-11-2016.. om ongeveer half acht kun je weer mee doen aan de facebook acties van Makkelie Vuurwerk... bijna online met super aanbieding mbt de boxen van oa china red..

banner graffi3.png

Derde jaar op rij dat ik hier langs ben gegaan voor wat China Red items. Toffe winkel, je komt echt een vuurwerkhalletje binnen. Bakkie koffie, broodje erbij, personeel dat klaar staat om je te helpen bij een bestelling, perfect binnenkomen. Bestellingen ook hier met personeel erbij nakijken en daarna helpen ze je ook even met de spulletjes naar de auto indien gewenst.

Tof assortiment, groot zat en wat mooie toevoegingen zoals de Jackhammer daar mee kunnen pakken. En de cake Rooster zat in de collectie hier, gelukkig, want wat een cake joh!
Zeker niet de laatste keer dat ik hier ben geweest! :p

Hier ben ik ook nog even langs geweest de 28e. Was lekker druk en gezellig. Mooi groots assortiment, lekkere koffie en degene die ik heb gesproken daar wist mij veel te vertellen dus dat vond ik ook een dik pluspunt.

Back
Bovenaan