Making Fireworks in Liuyang China

Leuk om te zien, wel een schril contrast tussen de hard werkende vrouw op leeftijd en de man in de bontjas :(

Klopt, raar gezicht om het zo te zien :( Krijg je toch ergens een gevoel om het gewoon niet te kopen. Maar of dat helpt ?
Verder wel een snelle label rollerdame hoor !

Klopt, raar gezicht om het zo te zien :( Krijg je toch ergens een gevoel om het gewoon niet te kopen. Maar of dat helpt ?
Verder wel een snelle label rollerdame hoor !

Ik krijg juist wel het gevoel om te kopen, ik waardeer hoeveel arbeid ze erin steken en daarom koop ik graag van een importeur die dit soort beelden toont. Zal wel niet zo zijn maar ik porbeer die mensen financieel te kunnen helpen.

Ja maar die hardwerkende vrouw krijgt er niet meer geld door doordat jij meer vuurwerk koopt. lijkt me :p

Ja maar die hardwerkende vrouw krijgt er niet meer geld door doordat jij meer vuurwerk koopt. lijkt me :p

Nee, maar er zijn wel meer vrouwen die ook dat werk mogen gaan doen omdat er meer vraag is. Meer vraag zorgt ervoor dat die vrouwen meer kunnn eisen, dus uiteindelijk krijgt ze wel meer geld. Dan moet je natuurlijk wel met heel veel mensen meer kopen en niet een persoon, want dat maakt dan weer vrij weinig uit:).

Back
Bovenaan