Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik heb met mezelf afgesproken dit soort 'net niet boxen' voortaan links te laten liggen... ondanks dat het een leuk product is, heb ik altijd zo veel / te veel 'wel leuke' producten...
ik ga alleen nog maar voor absolute toppers... dan heb ik wellicht net iets minder lontjes om aan te steken, maar wel een voldaan gevoel na elke cake of box
Ik ga hem gewoon in een project verwerken samen met de minsitry of fire, killer crossette, 2 x de splitting stars en blushing Crosette. Ook al zouden een aantal crosettes van deze box het niet doen dan nog zal de lucht aardig gevuld zijn
Dan is het te hopen dat je deze al ergens besteld hebt want deze is namelijk uit het assortiment en niet meer in te kopen bij Rubro. Winkeliers kunnen natuurlijk nog wel restvoorraad hebben staan.
Afgelopen jaar had een stookmaat deze geschoten. Best een kleurrijke box met die crossettes. Verder is ie mij niet echt bijgebleven.
Eerst gaat er nog een ander cakeje rechts in beeld de lucht in.