Magnus Maximus 84's

Ik was er niet bij op de demo, maar ik denk dat de boeketten mede doordat er meerdere schoten tegelijk omhoog gaan en het tempo als geheel best groot en spectaculair is. Bedenk ook dat je met oud en nieuw vaak er maar 10 meter vanaf staat, en misschien in een woonwijk.. De beleving word dan veel anders.

Deze komt in mijn collectie dit jaar. Was wel een lastige afweging.

Is 1 kilo kruit voor €73 goedkoop? Niet echt.
Veel kruit per schot? Nee.
Zijn de effecten groot? Nee.
Vind ik crossette een mooi effect? Niet echt.

Puur de hele mooie felle kleuren en het mooie tempo hebben me overtuigd.

Ik zit net te kijken naar het filmpje van Pyro Almelo, op die winkeliers demo is de Magnus Maximus ook geschoten.. Ik had hem ook op mijn lijst staan maar ik word niet zo vrolijk van wat ik zag..

Ik zit net te kijken naar het filmpje van Pyro Almelo, op die winkeliers demo is de Magnus Maximus ook geschoten.. Ik had hem ook op mijn lijst staan maar ik word niet zo vrolijk van wat ik zag..

Het enige wat ik zie dat anders is dan op de Dealer Avond en op de daar gemaakte demo- en productfilmpjes is dat hier op een grotere afstand is gefilmd? Verder is hij volgens mij precies zoals hij toen ook geschoten en gefilmd is...

Het enige wat ik zie dat anders is dan op de Dealer Avond en op de daar gemaakte demo- en productfilmpjes is dat hier op een grotere afstand is gefilmd? Verder is hij volgens mij precies zoals hij toen ook geschoten en gefilmd is...

Het zou aan mij kunnen liggen, maar ik zie hier op de winkeliers demo toch meer zilver als blauw. En juist dat blauw vond ik zo mooi aan de Magnus Maximus.

MagnusvsMagnus.jpg

Het zou aan mij kunnen liggen, maar ik zie hier op de winkeliers demo toch meer zilver als blauw. En juist dat blauw vond ik zo mooi aan de Magnus Maximus.

Bekijk bijlage 25864

Zie tevens de reactie van Zlotka. Verschil zit 'm zo te zien vooral ook in camera-instellingen waardoor rechts de kleuren veel beter wordt opgepikt door de camera dan links.

Ik heb ook niet veel verschil gezien inderdaad, hopelijk is ie gewoon het zelfde.
Hier staat hij iig in de straat te knallen over een paar dagen.

Had m graag geprobeerd dit jaar. bij de winkelier nagevraagd maar ook hij heeft m niet op tijd geleverd gekregen. Zonde. leek me wel een leuke kleurrijke pot voor wat afwisseling :)

Zelf kon ik deze helaas niet meer last minute bestellen. Gelukkig hadden de buren deze bak aangeschaft, geniale kleuren!

Mooie bak, kleuren kwamen heel goed uit de verf en crossette werd goed uitgevoerd. Unieke box om erbij te hebben.

Vond de kleuren erg vel, ongekend mooi en netjes uitgevoerd.
De crosette's hadden voor mij erg weinig toevoeging, ze werden veel te snel er door heen geschoten vond ik.
Hele effect van de crossette viel daar door weg.
Maar een prachtige box is het zeker, wat een kleuren.

jammer dat er veel crosettes falen. Toch een erg mooie box en voor die 45 euro wat ik er voor heb betaald mag ik absoluut niet klagen :)

Weet iemand of deze het doorlont systeem hebben van rubro?

Ze zitten vastgelijmd in de doos en ik heb geen zin om ze los te trekken.

Back
Bovenaan