Magnumvuurwerk.nl: Welcome to our WCKD WORLD!

Ben het daar niet mee eens. Er wordt geen onevenredige korting gegeven t.o.v de internetprijs. Dit komt regelmatig voor in de freakacties

Laatst bewerkt:
Ik heb genoeg in mijn winkelwagen gezet, maar er gaat nergens 30% van af en een kortingscode kan ik ook nergens vinden ?

Grote kans dat deze bestelling geannuleerd gaat worden. Kun je zelf ook wel nagaan dat dit niet de bedoeling kan zijn geweest...

We gaan het zien. Uiteraard ook geen enkel probleem mee mocht dit zo zijn.
Een 30 % actie is natuurlijk al helemaal prima :applause:
Maar nu ook niet stiekem zelf dat gaan bestellen he Pyronick :wink:

We gaan het zien. Uiteraard ook geen enkel probleem mee mocht dit zo zijn.
Een 30 % actie is natuurlijk al helemaal prima :applause:
Maar nu ook niet stiekem zelf dat gaan bestellen he Pyronick :wink:

Haha, hoe verleidelijk het ook mag zijn, ik begin er nog niet aan. Ik wacht op de 30%-actie :D

Ik heb genoeg in mijn winkelwagen gezet, maar er gaat nergens 30% van af en een kortingscode kan ik ook nergens vinden ?
Dat klopt. De site is nog niet officieel live dus de actie is nog niet ingegaan en daarom is de actiecode nog niet bekend gemaakt

Ik heb me geregistreerd (account aangemaakt)
Maar kan niet inloggen - geeft aan dat mijn inloggegevens niet kloppen.
Kan ook mijn wachtwoord niet veranderen, geeft aan dat de email bekend is en wachtwoord veranderen niet mogelijk is

Ik zou nog even geduld hebben. zodra we alles mogen testen krijgen we hier bericht. En onze 30% code :bonk:, de site is nog duidelijk niet klaar, ze zijn nog vanalles aan het instellen.

Ik zie dat valk vuurwerk niet tussen de lijst staat? dit terwijl ze zelf wel magnum vuurwerk verkopen? komt deze dealer er nog op te staan?

Hetzelfde geldt voor Kuiper Koekange. Zij hebben de artikelen op hun eigen site staan en zullen wel niet meegaan met de algemene site.

Back
Bovenaan