Magnum Vuurwerk op facebook.

Zonde dat er niet meer mensen bij mogen zijn maar begrijp deze keuze gezien de omstandigheden. Nogmaals dank aan Fakkelteit dat ik toch de kans heb om erbij te mogen zijn!

Ontzettend jammer dat het niet door gaat zeg, wat balen. Uiteraard volledig begrip voor de beslissing, niets aan te doen maar erg zuur.

Zonde maar volledig begrijpelijk! Goede 8k live verbinding zou een mooi alternatief zijn ;)

Ja of een 360 camera? Dan maar het VR brilletje op! Erg jammer dat deze pandemie ook dit kan verpesten. Erg benieuwd naar jullie Freak event. Succes met de voorbereidingen Magnum. Ga zeker de livestream volgen.

Toro is onlangs op bezoek geweest bij Magnum en op 1 van zijn social media kanalen heeft het een tweetal foto's gedeeld. Zichtbaar zijn een aantal nieuwe artikelen, dus hier alvast een kleine sneak preview voordat over een paar dagen de artikelen op het forum komen te staan.

20200829_002706.jpg

20200829_002727.jpg

The Motherload:cool:
Wat een beest! (ik spreek uit ervaring)

Denk dat die er dit jaar gewoon weer bij komt. :handsup:

We moeten nog even geduld hebben, want dinsdag komen de nieuwe artikelen online op het forum. Maar hierbij weer een mooie sneak preview. Onlangs heeft Pyrotoro weer een tweetal foto's geplaatst van zijn bezoek aan Magnum Vuurwerk. Ook dit ziet er weer indrukwekkend uit. En voor wie goed kijkt zijn er rechts in beeld ook nog een aantal nieuwe artikelen te bewonderen.

20200830_004525.jpg

Screenshot_20200830-004450_Instagram.jpg

Laat het maar gauw dinsdag worden dan! Komt gelijk alles online?

Ja dinsdagavond net voordat de demo begint, plaatsen wij alle nieuwe artikelen van Magnum online. Dan kunnen de leden de topics nog even bekijken voordat de livestream begint. En na de demo kan de gekte dan losbarsten in de producttopics.

De vraag staat uit of we van te voren een schietlijst kunnen krijgen zodat ook de mensen thuis weten wat er geschoten zal worden.

Ik hoop ook echt dat ze enkel schieten ipv dubbel. Wellicht heeft het z'n effect bewezen maar ik vind niets zo irritant als dubbel geschoten producten:frusty:

Ik hoop ook echt dat ze enkel schieten ipv dubbel. Wellicht heeft het z'n effect bewezen maar ik vind niets zo irritant als dubbel geschoten producten:frusty:

Herstel... 1 ding is nog erger, en dat is ggeen geschoten producten:idea:
Ik pak een bak popcorn en een biertje. Dubbel of niet, I Shall Enjoy:biertje:

Back
Bovenaan