Magnum Vuurwerk op facebook.

Ergens zag ik een foto van een nieuwe 50mm singleshot van jullie, Kunnen jullie alvast een tipje van de sluier geven??

We kunnen er simpelweg helaas nog niets over melden. De (lokale) maatregelen rondom Corona veranderen continue. In het slechtste geval mogen er van de instanties helemaal geen bezoekers bij aanwezig zijn en zullen we het met een stream moeten doen. Maar natuurlijk doen we er ALLES aan om iedereen bij de demo aanwezig te laten zijn. Het kan tot een paar dagen voor de demo duren totdat we die zekerheid hebben en dan zullen we dat hier natuurlijk ook melden.
Bedankt voor de opheldering.
Uiteraard zou RL het leukst zijn maar ook zal ik online paraat zitten met popcorn en een biertje als dat de oplossing word :D

Heel veel succes ermee! :thumbsup:

Laten we hopen dat het gewoon door kan gaan voor iedereen. Ik ben wel toe aan wat vuurwerk en heb van Magnum zeer hoge verwachtingen.

Laten we hopen dat het gewoon door kan gaan voor iedereen. Ik ben wel toe aan wat vuurwerk en heb van Magnum zeer hoge verwachtingen.

En anders ik wel. Ik ben echt toe aan een avond vol vuurwerk, laat Magnum dat nou net bewezen hebben vorig jaar dat te kunnen bieden. Ik kijk misschien wel het meeste uit naar het 2020 assortiment van Magnum!

Wauw! Dummy’s in the house!

Soon more! ��

#dummy #vuurwerk #magnum #demo #gaat #door! ����

FB_IMG_1598304046077.jpg
FB_IMG_1598304051630.jpg

Heerlijk om weer zulke foto's te zien!! Vooral die 2" R.T.C's en die Sylvester Mainframe trekken mijn aandacht.

Hoop ze op de Demo te mogen aanschouwen.

Sylvester mainframe beloofd een topper te worden! Nu al benieuwd naar de demo ervan.

Voor de mensen die het gemist hadden of de link niet gelegd hebben tussen de teasers.

Sylvester mainframe:
Screenshot_20200825-181652_Chrome.jpg

Die gaan we zeker goed in de gaten houden hoor, dat ziet er echt top uit. Hopelijk wordt hij op de demo geschoten.

Beste Vuurwerkliefhebbers,

Al maandenlang houdt Corona ons allemaal in de greep en helaas ontkomen wij er ook niet aan. De veiligheid en gezondheid van onze dealers, vuurwerkliefhebbers en personeel staat natuurlijk voorop. Daarbij willen we onnodige risico's en omslachtige poespas voorkomen.

Daarom hebben wij uiteindelijk moeten besluiten om het maximaal aantal beschikbare plaatsen voor onze demo behoorlijk te beperken en alleen toegankelijk te laten zijn voor genodigden. Dat betekent dat er voor de vuurwerkliefhebbers helaas geen mogelijkheid zal zijn om onze demo te bezoeken.

Daar balen wijzelf natuurlijk ook enorm van. Maar... eerder hebben we de CREW al laten weten dat we erover denken om ergens in oktober een Freak-event te organiseren. Ook hiervoor geldt dat we i.v.m. Corona daar nu nog niets met zekerheid over kunnen zeggen dus we houden nog even een slag om de arm.

We rekenen op jullie begrip en kijken er naar uit om jullie hopelijk later alsnog te mogen ontvangen!

Met vriendelijke groet,

Magnum Vuurwerk

PS: enkele members van de CREW zullen wel aanwezig zijn en de 2 VWC-leden Edraket0802 en NiekB, die van fakkelteit zijn gewonnen toegangskaartjes hebben gekregen nadat hij de door ons gekaapte Vuurwerkstok had gevonden, staan ook op de gastenlijst.

Pff wat baal ik zo hiervan, had al vrij geregeld :bonk:
Maar begrijpelijke keuze

Nu zijn al onze verwachtingen verandert van gaan naar of er een livestream komt?
Kunnen we een livestream en een schietlijst verwachten?

Back
Bovenaan